اسرارنامه سبزوار زیر ذره بین / رسانه ی وابسته یا مستقل ؟

این روزها که نزدیک به انتخابات مجلس شورای اسلامی می شویم نشریه ها و وبسایت های خبری و تحلیلی بسیاری به سرعت در عرصه ی اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی شهرستان سربیرون آورده اند و هرکدام سعی می کنند حرفی بزنند و پیامی را منتقل کنند. که متأسفانه اغلب این نشریات و وبسایت ها با هدف های انتخاباتی و تبلیغاتی برای افرادی خاص وارد میدان شده اند.
در این میان اسرارنامه ی سبزوارنیز خود جزء رسانه هایی است که به تازگی شروع به فعالیت کرده است. و همین مسئله باعث شده این مجله ی اینترنتی از جانب برخی مخاطبان خود به شدت زیر سئوال برود و وبرچسب انتخاباتی بودن به آن بخورد. و جالب اینجاست که راه اندازی و اداره ی این مجله هر روز به یکی از چهره های سیاسی و اجتماعی شهرستان نسبت داده می شود. یک روز فرمانداری ، یک روز شورای شهر ، یک روز نمایندگان فعلی و قبلی مجلس ، یک روز این سرمایه دار مطرح ، یک روز آن چهره ی هنری یا ورزشی یا ...
اما مخاطبان آگاه و وفادار اسرارنامه ی که در این مدت کوتاه از تمام شهرستان های غرب خراسان رضوی از جمله سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، نیشابور و بردسکن ، داورزن  و ... با ما همراه شده اند به خوبی دریافته اند که این مجله ی اینترنتی در عمل از هیچ شخص خاصی حمایت نکرده و فقط به دنبال نقد و بررسی واقع بینانه ی مسائل شهرستان های غرب خراسان رضوی و عملکرد تمام مسئولین است و متناسب با موقعیت های مختلف مطالبی برای تمام چهره ها و مقامات مسئول نوشته است . نگاهی به آرشیو مطالب این وبسایت در بخش های مختلف رویدادها ، چای داغ ، کاغذ کاهی ، سبزوار گردی ، عکس نامه ، طنز مصور و ... به خوبی بیانگر این موضوع است که اسرارنامه به نسبت عمر کوتاه خود تا کنون به سراغ بسیاری از چهره های شهرستان رفته و با رعایت اخلاق اسلامی و ایرانی و آداب صحیح انتقاد که نه چاپلوسانه است و نه کینه توزانه مطالبی در نقد عملکرد مثبت و منفی همه ی بزرگواران انتشار داده است. و بعد از این هم موارد دیگری در دست اقدام داریم که روزهای آینده در همین وبسایت انتشار داده خواهد شد.
البته واضح است که به دلیل بی تجربگی و تازه کار بودن این مجله ممکن است در پرداختن به برخی موضوعات زیاده روی کرده و از طرف دیگر از برخی موضوعات غفلت کرده باشیم. که این البته امری است که از طریق نظرات وانتقادات نظردهندگان وفادارمان قابل حل شدن و البته در مسیر حل شدن است.
در این میان عده ای هم هستند که دیرباورند یا اصلاً نمی خواهند باور کنند. ما هم اصرار و عجله ای نداریم که همه بخواهند به همین زودی باورمان کنند یا نکنند.
چون معتقدیم مرور ایام به خوبی این موضوع را ثابت خواهد کرد که اسرارنامه با چه نیت ها و با چه سیاست هایی وارد میدان شده است . و تا چه زمانی با سبزوار خواهد ماند.
مخاطبان گرامی اسرارنامه با نظرات ارزشمند خود ما را راهنمایی کنید.
مطمئن باشید سیاست ما این است که اگر نظرات شما حاوی توهین به ارزش ها و اشخاص مذهبی ، ملی و محلی نباشد ، در همین وبسایت به نمایش در خواهد آمد.
به امید سبزواری سرافراز تر از همیشه ، خراسانی پیشرفته ، ایرانی توسعه یافته و جهانی آباد...

نظرت را بنویس
comments

کیوانلو

بله الآن بعد از حدود سه ماه که از فعالیت شما می گذره دیگه معلوم شده که وابسته نیستید اما قبول کنید که فضا و حال و هوای سایتتون خیلی شک براگیزه اما به هرحال دمتون گرم . فقط طبق قولی که دادید فقط تا زمان انتخابات فعال نباشید ها !!!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما