سبزوار باشکوه و آگاه

اینک روز همدلی فرا رسیده است

سید حسین سبریزی/ مجله اینترنتی اسرارنامه

سبزوار روز دوم اسفند نود و هشت را در حالی سپری کرد که باشکوه و آگاه مندانه برای دوره ای با ثبات پای به صندوق های رای گذاشت:

نخست در سطح ملی، باید حضوری خردمندانه را به ثبت می گذاشت چرا که تهدیدهای خارجی کیان این مرز و بوم را نشانه رفته است و تنها پاسخ واقعی به یاوه گویی های دولت متخاصم مستکبر با حضور مردمی رقم می خورد که این مهم با وجود گلایه های بحق از دولت مردان و مردان مجلس، به شایستگی نمود پیدا کرد.

دوم خلق همدلی برای انتخابِ وفاق و کارآمدی بود آن هم پس از دوره ای افتراق، که به لطف حق جامعه عمل پوشانده شد. به واقع مردم دیار سربداران نیز به وجه نیکویی، پاسخ اتحاد و ائتلاف درست را نشان دادند چرا که آنها ضمن توجه به توانمندی و شایستگی فرزندان خود، به جای نگاه صرفا فردگرایانه، به گروهی متحد و موتلف رای دادند تا انسجام، همراهی و همدلی نمایندگان خود را یگانه راه پیش روی توسعه مبتنی بر آموزه های انقلابی و دینی معرفی کنند و بر آن تاکید نمایند. قطعا مردم از نمایندگان خود در دو حوزه متمایز از هم، ولی هم راستا و هم پوشان، انتظار دارند:

  • ابتدا انتظار دارند نگاه کلان نمایندگان خود را در سطح ملی و فراملی برای قانونگذاری با بینشی عمیق و فراگیر شاهد باشند. قامت نمایندگان خطه ی سربداران باید در خور این خطه باشد. مردم از رفتارهای کارپرداز مآبانه و تدارکات محور برخی نمایندگان خسته شده اند. بی گمان مردم با انتخاب خود، نماینده ای در تراز ملی را طلبیده اند
  • پس از آن نگاه نافذ، ناظر و هوشیار در درون حوزه نمایندگی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است متاسفانه رخوت و سستی مدیران خسته ی شهری، مدتی است دیار سربداران را رها نمی کند امید می رود رای اثرگذار و آکاه بخش مردم، خونی تازه در کالبد این دیار محجوب و مظلوم بدمد. هر چند حضور نمایندگان منتخب و تازه نفس که باب همدلی و همراهی را از همان آغاز گشوده اند؛ جنابان آقای علی اصغر عنابستانی در کسوت مدیری توانمند، با نفوذ و خستگی ناپذیر و آقای بهروز محبی با سبقه ای فرهنگی و دغدغه مند؛ و اینک در جایگاه نمایندگانی کاربلد و جسور، نیامده خمودگی و رخوت را نشانه گرفته اند.

 

نیک واقف است نمایندگان منتخب که با سازُکاری همدلانه پا به عرصه انتخابات گذاشته و در سایه اعتماد مردم خوب و فهیم دیار سربداران به مجلس راه یافته با کارنامه ای درخشان توانسته اند در چشم و دل مردم جای یابند مرد عملگرا، انقلابی و هنرمند دیارمان علی اصغر عنابستانی چه در زمانی که تصدی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان سبزوار را به عهده داشت و چه هنگامی که ردای استانداری را به تن داشت بسیار جسورانه و مدبرانه اعمال مدیریت می کرد و برای کار و کار و بازم کار با جدیت و بدون قید زمانی، فعالیتی مضاعفی از خود نشان داده است و التبه ثمره تلاش های صادقادنه خود را از مردم مومن و آگاه گرفت همچنانکه معلم انقلابی بهروز محبی در حوزه فرهنگ و معلمی، حضوری پر رنگ و مشفقانه داشت و صادقانه خدمت نمود که او هم شهد شیرین با مردم بودن را چشید. آنان حتما قدر اعتماد این مردم بزرگ را می دانند و مجددانه بر پیمانی که با مردم بسته اند تلاش خواند کرد. امیدواریم نمایندگان منتخب در مسیر پیش رو ضمن ایجاد فضای مطلوب خدمت، اتحاد وهمدلی مسئولانه ای در سطح کلان شهرهای غرب خراسان رضوی فراهم کنند.

تبریک به مردم برای خلق این حماسه و آفرینش جشن ملی و مبارک باد به نمایندگان منتخب برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی.   

سحن آخر خداقوتی است به نامزدهای مجلس که شور و نشاط انتخاباتی را سبب شدند و در خلق فضای حماسه شریک بودند و همچنین مسئولین برگزار کننده ی انتخابات و ناظران و تامین کنندگان امنیت انتخابات.

و دست مریزاد به جامعه خبری شهرستان که با وجود همة سختی ها و مرارت ها سهم به سزایی در روشنگری و انعکاس رودیداهای انتخابات داشتند.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما