به قلم استاد حسین خسروجردی

کوشش پروانه / پیمایشی پیرامون سبزوار نگین درخشان تاریخ و فرهنگ خراسان

متن کامل کتاب «کوشش پروانه» که دربردارنده شماری از مقالات و یادداشت های پژوهشی و ادبی حسین خسروجردی نویسنده توانمند سبزواری است، توسط مولف ، برای انتشار عمومی در اختیار تحریریه اسرارنامه قرار گرفت.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، استاد حسین خسروجردی که یکی از فرهیختگان و دوستداران عرصه فرهنگ و ادبیات خراسان و ایران است، هرچند در ایام جوانی سابقه فعالیت های هنری در رشته تئاتر را دارد ، اما در حدود 15 سال اخیر بیشتر با انتشار کتاب های رمان و داستان و نیز مقالات پژوهشی و تحلیلیش در حوزه فرهنگ و تاریخ دارالمومنین سبزوار در شماری از نشریات معتبر ملی و محلی، شناخته شده است.

خسروجردی ، علی رغم سال ها دوری از زادگاهش و سکونت در شهری دیگر، همچنان عشق قلبی به سبزوار را حفظ کرده و با مهری فزاینده ، پروانه وار، بر گرد گلستان پربار و پر تنوع، فرهنگ ، تاریخ و مشاهیر سبزوار  گردیده و  شهد حاصل از جستجوگری های خود در این گلستان پرطراوت، را با فراهم آوردن بیش از 20 مقاله پژوهشی و یادداشت ادبی در کتاب «کوشش پروانه» منتشر کرده است.

لازم به ذکر است کوشش پروانه توسط انتشارات امیدمهر منتشر شده و مولف این کتاب را به برادر خود آقای حسن خسروجردی که وی را دارای خصلت های نیک و جوانمردانه دانسته تقدیم کرده است.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه متن کامل این کتاب به پیوند زیر مراجعه نمایید:

کوشش پروانه

برای مطالعه متن کامل کتاب کلیک کنید: کوشش پروانه

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آشنایی با حسین خسروجردی نویسنده معاصر سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما