توصیه ای از یک دوست:

در مقابل مشکلات همچون کوه استوار باشید

در وصیت‌نامه شهید حمید دارینی آمده است: در مقابل مشکلات همچون کوه استوار و پابرجا باشید.

 شهید حمید دارینی در سال 1344 در شهرستان سبزوار متولد شد.

دوران تحصیل را در رشته علوم انسانی با موفقیت به پایان رساند و پس از اخذ دیپلم در مرکز تربیت معلم شهید باهنر دامغان در رشته پرورشی پذیرفته شد.

شهید دارینی در سال‌های 59 و 60 در پایگاه شهید ارغیانی و پایگاه شهید صادقی فعالیت داشت؛ از ویژگی‌های مهم وی می‌توان به داشتن جسارت در گفتن حق و صداقت باطنی اشاره کرد.

در سال اول دبیرستان به جبهه اعزام شد بار اول به سقز و سپس در کردستان و چند بار به سوسنگرد و بوستان رفت؛ در حمله خرمشهر در جبهه بود و در عملیات خیبر 60 یکی از چشمان خود را از دست داد و پس از بهبود مجدد به جبهه اعزام شد.

او در روز 11 تیر ماه 65 بر اثر اصابت ترکش به سرش به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید

آنان که چون به حادثه سخت و ناگوار دچار شوند، صبوری پیش گرفته و گویند ما از جانب خدا آمده و به سوی او رجعت خواهیم کرد. به شهادت تاریخ هیچ قدرتی نمی‌تواند آتش قلب ملت مظلومی را که برای رسیدن به آزادی و استقلال قیام کرده‌اند فرو نشاند.

اگر از راه دوری آغاز به سخن می‌کنم اما با یقین می‌دانم که قلبهایمان در کنار هم است و مانند دانه‌های تسبیح از یک محور می‌گذرد.

برادران در مقابل مشکلات همچون کوه استوار و پابرجا باشید و بدانید در این طلوع فجر، پیروزی از آن خداوند سبحان است چرا که خود او وعده پیروزی مستضعفان را داده است. زندگی هرچه باشد خواه ناخواه روزی به پایان می رسد و هر آن کسی که از جنگ بگریزد عاقبت مرگ به سویش می‌شتابد و بر ماست که در جبهه حق علیه باطل باشیم و مرگی را انتخاب کنیم که توشه‌ای برای آخرتمان باشد و یا به قول امام بزرگوارمان زندگی‌ام که به اسلام خدمتی نکرد شاید مرگم باعث خدمتی بشود و ما چه راهی را به جز راه سالار شهیدان کربلا امام حسین(ع) انتخاب بکنیم؟ از برادرانم می خواهم که تحت رهبری امام امت و پشتیبانی از ولایت فقیه و روحانیت از این انقلاب به خوبی پاسداری کنید تا بتوانید نگهبان و حافظ خوبی برای خون شهدا باشید.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

زیباترین پدیده زندگی شهید فرومندی از زبان خودش

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما