مدیر وبلاگ بهمن آباد خبر:

کاش یک یا چند تیم کارشناس برای شناسایی قدمت و شناسنامه روستاهای سبزوار وجود داشت

 سلام
کاش یک یا چند تیم کارشناس برای شناسایی و قدمت و شناسنامه روستاهای سبزوار وجود داشت و مستند به معرفی هر روستایی می پرداخت نسل دیروز چندان خبر و اطلاعی از روستاها ندارند چه برسد به نسل امروز
بنده هم بسیاری از روستاها را از طریق شما شناختم بهمن آباد ما نیز قدمت دارد و خرابه هایی که خرابه اش نمی دانم و همیشه در نوشته هایم از آن به عنوان منطقه و محل آباد نام می برم برای تحقیق مناسب است که نیاز به همکاری ریش سفیدان و سالمندان روستا دارد. خداوند سالمندانمان را برایمان حفظ کند خوشحالم که در همین خصوص مطلب نوشتم و دگر بار خواهم نوشت.
 
ارسال شده توسط: مدیر وبلاگ بهمن آباد خبر
نظرت را بنویس
comments

قاسم ملا بهمن آبادی

اینجا فلسطین خانه و وطن من است! 24 اردیبهشت سال 1327 روز اشغال سر زمین مردم مظلوم فلسطین و روز نکبت! 24 اردیبهشت روز نکبت نام گذاشته شده است نکبت یعنی روز اشغال سر زمین فلسطین و آواره شدن هزاران نفر از مردم مظلوم این سر زمین ازخانه و کاشانه خودشان،روز ظلم بزرگ از جانب ظالمان بر مردمی ستمدیده و بی دفاع، روز نکبت امسال هم با نکبت ترین اعمال زور گویان همراه شد،حقوق بشر،حق حاکمیت،آزادی، حق انتخاب،حق شهروندی،دفاع از مظلوم،عفو بین الملل و...در چنین روز یا همه به خواب رفته اند و یا خودشان را به خواب زده اند ویا مرده اند!تنها ترامپ دیوانه و نخست وزیر انگلیس و مرتجعین خود فروخته ی عرب بیدارند تا بیشتر سینه ی مظلومان فلسطین را بدردند و بشکافند، در چنین روزی که ملت فلسطین عزادار بود ترامپ دیوانه که دنیا را می خواهد به میل خودش تغییر دهد و چون شغل اصلی بساز و بفروشی اش از نو بسازد سفارتش را به بیت المقدس یعنی به قلب جهان اسلام منتقل کرد او نمی داند سفارت خانه اش را بر روی تارهای عنکبوت می گذارد همانطور که در 70 سال پیش رژیم صهیونیستی چنین کرد و از آن روز با کمترین خروش جوانان فلسطینی، بنای پوشالی اش به لرزه در می آید و سرانجام فرو خواهد ریخت. البته جای خوش وقتی است که ترامپ دیوانه هر روز تنهاتر می شود و بیشتر مورد تمسخر قرار می گیرد خوش حالیم که دیوانه نمی داند تارعنکبوت سست است و بنا بر روی آن نابخردانه است. در روز نکبت، گلوله ها به سمت کسانی رفت که 70 سال است می گویند: ای متجاوزان و غاصبان،ای کودک کشان،ما چیزی غیر از خانه های غصب شده ی خود و اجدادمان نمی خواهیم می گویند اینجا فلسطین سر زمین و خانه ی ماست، چرا ماباید از وطن اصلی خویش آواره باشیم و شما نامحرمان خانه های ما را اشغال کنید. امروز و در روز نکبت یعنی سالروز اشغال سر زمین فلسطین نکبت دیگری روی داد در این روز به افتخار انتقال سفارت امریکا دهها نفر(60 نفر شهید) قربانی رژیم توسعه‌طلب و اشغالگر و نسل‌کش و کودک‌کش اسرائیل شدند.

ابر سفید

با سلام به دوست عزیزم اقا قاسم فرهیخته دوست خوبم این کاوش ها بدون شک هزینه بر می باشد و باید توسط سازمان میراث فرهنگی با توجه به بودجه ای که دارد صورت گیرد مگر افراد خیری چون خود شما فی سبیل الله یک تیم تحقیقی تشکیل دهید و هزینه های ان را از شورای روستا و اهالی محل جذب نمایید. بدون شک بعد از کشف آثار تاریخی در آینده با ورود گردشگران دوباره هزینه ها ی صرف شده برگشت خواهد کرد البته به شرط انکه تبلیغ خوبی هم داشته باشید .
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما