سفره کمه جوش سبزواری در خوابگاه دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد یزد

خانم نجمه بهنامی فر از هنرمندان گرافیک سبزوار که در حال حاضر مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی یزد است، تصویر زیر را از یک سفره صرف کمه جوش در خوابگاه دختران این دانشگاه برای اسرارنامه ارسال کرده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، کمه جوش که از محبوب ترین غذاهای محلی سبزواری است معمولا مورد پسند اکثر مردم دیگر شهرهای کشور واقع می شود که برای اولین بار این غذای سبزواری را می خورند.

خصوصا اگر کمه مورد استفاده در این غذا از روستاهای سبزوار با همان کیفیت واقعی و البته از گردو و روغن حیوانی(زرد) محصول روستاییان سبزوار تهیه شده باشد.

در این سفره کمه جوش همانطور که مشاهده می شود، این غذای محبوب سبزواری همراه با مخلفات جانبی و همیشگی اش یعنی سبزی و پیاز و البته به انضمام نان خشک میل شده است.

آموزش پخت کمه جوش سبزوار  تا به حال چندین مرتبه در برنامه های آشپزی صدا و سیما و نیز در بعضی سایت های اینترنتی درج شده است.اما اگر شما هم از دیدن این تصویر اشتهاآور دهانتان آب افتاد حتما در  اولین فرصت از یک کدبانوی سبزواری بخواهید کمه جوش را با همان دقت و ظرافت خودشان برایتان بپزند.

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
نظرت را بنویس
comments

شینیون

سلام دستتون درد نکنه عالی بود این مطلب.موضوعات جالب انتخاب میکنید

ساندویچ پانل

دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران های هر کسیه که به دانشگاه رفته

گشنیز

درود بر خانم بهنامی فر عزیز. شاد باشی و سلامت بزرگوار
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما