همراه با علیرضا رادمان مدیراجرایی مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار


علیرضا رادمان که یکی از چهره های سرشناس عرصه فرهنگی و مذهبی سبزوار است ، این روزها سمت مدیریت سی و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم را بر عهده گرفته است تا توان و تجربه مدیریتی خود را در راه این فعالیت بزرگ قرآنی در دارالمومنین سبزوار به کار گیرد.
رادمان در حال حاضر دبیری کانون های فرهنگی مساجد در سبزوار را نیز برعهده دارد و البته در کارنامه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود برای مدتی مسوولیت کانون هنرمندان سبزوار را نیز ثبت کرده است.
پذیرش مسوولیت کانون هنرمندان سبزوار توسط علیرضا رادمان برای مدت های زیادی وی را در مرکز خبرهای فرهنگی سبزوار قرار داد به ویژه ماجرای خروج رادمان از این کانون با حاشیه ها و بازتاب های گسترده ای در رسانه های غرب خراسان رضوی همراه بود.

در اینجا نگاهی گذرا به تعدادی از فعالیت های ثبت شده در روزمه کاری علیرضا رادمان خواهیم داشت :

نگاهی به رزومه کاری علیرضا رادمان:
مدیرمسوول کانون فرهنگی و هنری دارالعلم قرآن از 1378 تا کنون
سرپرست انجمن سینمای جوان ایران دفتر سبزوار از سال 1386 تا 90
مدیرعامل شرکت تعاونی جامعه قرآنی - فرهنگی و هنری اسرار سبزوار از سال 1388 تا کنون
عضو هیئت امناء مرکز تربیت مدرس قرآن کریم سبزوار
عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن مهر کیاسبزوار از سال 1387 تا 89
مسوول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی در سبزوار

به طور کل علیرضا رادمان ، از نیروهای پرتلاش ، توانمندی است که حضور او در ستاداجرایی مسابقات قرآن کریم در سبزوار می تواند تأثیر مدیریتی مثبتی بر اعضای ستاد اجرایی برجای بگذارد.
از ویژگی های بارز کاری رادمان توجه دقیق و اصرارمستمر او بر به جای آوردن نمازاول وقت به ویژه برگزاری نماز جماعت در محیط هایی است که حضور پیدا می کند.
از جمله این مکان ها دبیرخانه مسابقات استانی قرآن کریم در محل اداره اوقاف است که این روزها رادمان به محض فرارسیدن زمان نماز و بلندشدن صدای ملکوتی اذان ظهر و اذان مغرب در سالن و اتاق هایی که نیروهای ستاداجرایی مسابقات قرآن کریم حضور دارند ، با صدای بلند از همگان به حضور درمحل نمازخانه و برپایی نمازجماعت دعوت می کند.
این تلاش و توجه به برپایی نمازاول وقت و البته نمازجماعت از سوی مدیراجرایی محافلی نظیر مسابقات قرآنی بسیار ضروری و ارزشمند است.
علیرضا رادمان ، در روزهای گذشته در رابطه با مسوولیتی که در سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم برعهده گرفته است ، با خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مصاحبه ای انجام داده است که متن مصاحبه وی در اینجا منتشر می گردد :

   
هدف از مسابقات قرآنی انس و الفت بیشتر مردم با قرآن كریم است
سبزوار - مدیراجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار گفت: هدف از برگزاری اینگونه مسابقات، انس و آشنایی بیشتر عموم مردم با معارف دینی و آموزه های اصیل قرآنی است.

علیرضا رادمان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مسابقات فرصت خوبی برای مردم شهرها و روستاهای این شهرستان است تا حضور قرآن كریم را بیش از پیش در فضای عمومی شهر و دیار خود احساس كرده و از برگزاری این محافل قرآنی بهره معنوی ببرند.

وی گفت: اولین اقدام برای برگزاری هرچه باشكوهتر مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار، تشكیل ستاد اجرایی بود كه این مهم در روزهای گذشته انجام شد.

رادمان افزود: نیروهای موجود در ستاد اجرایی در پنج كمیته اجرایی و پشتیبانی، محافل قرآنی و فوق برنامه، فرهنگی و هنری و مسابقات، روابط عمومی و تبلیغات و كمیته بانوان سازماندهی شده و مسوول و دبیر هر یك از كمیته ها مشخص شده است.

او اظهار داشت: هریك از كمیته ها، آمادگی دارند كه در مورد فعالیت های خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه همكاری های لازم را به عمل آورند.

مدیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار همچنین از همكاری خوب دستگاه های اجرایی شهرستان قدردانی كرد.

این مسابقات اواخر آذر ماه جاری در سبزوار برگزار می شود.

منبع : ایرنا


گفتنی است مجله اینترنتی اسرارنامه در بخش عکس نامه همین وبسایت اقدام به انتشار یک گزارش تصویری از حضور و فعالیت های رادمان در دبیرخانه مسابقات استانی قرآن کریم کرده است . شما مخاطبین گرامی می توانید برای مشاهده این گزارش تصویری به پیوند زیر مراجعه نمایید:
گزارش تصویری از فعالیت های علیرضا رادمان در مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

گزارشی از فعالیت های دبیرخانه مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما