همراه با رضا شجاع مقدم دبیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات قرآن کریم در سبزوار


رضا شجاع مقدم از کارمندان پرتلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار است که سابقه چندین سال فعالیت در امور فرهنگی وهنری سبزوار را دارد.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، شجاع مقدم این روزها از طرف اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار مأموریت یافته است که در دبیرخانه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ، فعالیت نماید.
وی که از دامنه ارتباطات اداری و اجتماعی گسترده و قدرت چانه زنی و رتق و فتق بالایی در امور اداری حوزه کاری خود در سبزوار برخوردار است شاید بهترین گزینه برای برعهده گرفتن سمت دبیری کمیته روابط عمومی و تبلیغات چنین برنامه هایی می باشد.
این نیروی پرکار و پرانرژی عرصه فرهنگی سبزوار مدتی قبل نیز دبیری کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی نکوداشت ملی استاد حمید سبزواری شاعر آرمان گرای انقلاب را برعهده داشت که این مراسم با زحمت وهمکاری خوب عوامل اجرایی به بهترین شکل در شهر سبزوار برگزار شد.
در ادامه خوب است نگاهی به رزومه کاری رضا شجاع مقدم داشته باشیم که در طول چندین سال فعالیت فرهنگی واجتماعی کسب شده است :

رضا شجاع مقدم متولد 1358سبزوار
 فارغ التحصیل رشته مدیریت وبرنامه ریزی
کارشناس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در دفتر توسعه ومشارکتهای فرهنگی وهنری  ودبیر شورای اشتغال
مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی
جانشین مدیر کانون بسیج هنرمندان سبزوار
دبیر جشنواره تئاتر شهرستان در 82
مسئول کمیته پشتیبانی واجرایی هشتمین جشنواره استانی فیلم وعکس رضوی استان
مدیر اجرایی جشنواره های فرهنگی وهنری شهرستان از82الی84
مدیر اجرایی جشنواره علوم قرآنی مدد جویان زندانهای خراسان

شرکت درچندین جشنواره لاله های سرخ بسیج آموزش وپرورش
مسئول انجمن موسیقی شهرستان از سال 78الی 82
مدیر اجرایی جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی
مسئول ومربی گروه موسیقی کرال شقایق
مسئول کمیته هنری وروابط عمومی کنگره بین المللی آیت الله سید عبدالاعلی سبزواری
مسئول مراسم افتتاحیه واختتامیه وهماهنگی ادارات شهرستان در جشنواره ملی تئاتر تک بازیگردانشجویی رضوی
مدیراجرایی مسابقات قرآنی زندان های خراسان بزرگ (پیش از تقسیم به سه استان)
و ...

حضور شجاع مقدم در ستاد اجرایی مسابقات استانی قرآن کریم در کنار سایر چهره های مردمی و توانمند حاضر در این ستاد می تواند نقطه قوتی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات باشد.
وی اخیراً با خبرنگاران شهرستان سبزوار در رابطه با فعالیت های کمیته تحت مدیریت خود مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد :




پایگاه اطلاع رسانی ، مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار راه اندازی شد.

دبیرکمیته روابط عمومی و تبلیغات سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم درسبزوار از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی این مسابقات خبر داد .
رضا شجاع مقدم  افزود : مسوولیت پایگاه اطلاع رسانی این مسابقات برعهده موسی الرضا خیراندیش است وعلاقه مندان می توانند اخبار واطلاعات کامل درمورداین مسابقات را همه روزه با مراجعه به آدرس اینترنتی khorasanrazavi.quraniran.ir دریافت کنند.
وی گفت : برای اطلاع رسانی عمومی در مورد مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار از روش های متعددی استفاده شده است.
شجاع مقدم تصریح کرد : ارسال 40 هزارپیام کوتاه از طریق سامانه پیامکی برای مراسم افتتاحیه واختتامیه ، اطلاع رسانی از طریق تلویزیون شهری در سبزوار و نیز بخش های خبری صداوسیمای استانی ، نصب حدود 30 بیلبورد ، چاپ و پخش پوستر و نصب 150 بنر آویز در سطح شهر و... از جمله این روش هاست.
دبیرکمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات استانی قرآن کریم همچنین اظهار داشت : باتوجه به موضوع و محتوای قرآنی این مسابقات سعی شده است در اکثر تبلیغات انجام شده ، از احادیث ائمه و جملات بزرگان دینی جهت بهره برداری و فیض بیشتر معنوی استفاده شود.
وی همچنین گفت : جهت اطلاع رسانی لحظه به لحظه از اخبار و رویدادهای سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ، واحد مستقل خبر در محل دبیرخانه این مسابقات راه اندازی شده و اطلاعات آن ، به طور پیوسته برای رسانه های خبری کشور ، استان و شهرستان ارسال می گردد.
منبع : سبزوارپیام

شما مخاطبین گرامی می توانید هم اکنون برای مشاهده گزارش تصویری از فعالیت های رضا شجاع مقدم در دبیرخانه مسابقات استانی قرآن کریم در اداره اوقاف سبزوار به پیوند زیر مراجعه نمایید.
گزارش تصویری زیر توسط مجله اینترنتی اسرارنامه تهیه شده است و استفاده از آن با ذکر منبع مجاز است.
گزارش تصویری از رضا شجاع مقدم در دبیرخانه مسابقات استانی قرآن کریم

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
همراه با سیدحسین پورسجادی دبیر کمیته پشتیبانی و اجرایی مسابقات قرآن کریم در سبزوار
نظرت را بنویس
comments

شاهد

سلام وقتی ادمهاازواقعیتی فرار میکنند یاقصدلاپوشانی دارند درست کارشمارامیکنند یه جواب به بی ربطی جواب شمادربرابر یک سوال.من ازعکسهای شما یکسری توی سیستمم ریختم چون شماعکسنامتون مشکل فنی داره میدم به یک سایت تحلیلی دیگه عنوانش هم میزاریم انتخابات یابه من رای بدید.اینجوری هم دقت شما میره بالا هم حرفهای بی موردتموم میشه همه میفهمند موضوع خاصی نبوده هم به جای چه عجیب در جواب من میزنید چه جالب!!!!!!!!!!!!!!!!

شاهد

دوباره سلام.خیلی کلکی اگه دسته بندی بی موردی بودبه طرفه العینی باصحبت من کلاحذفش نمیکردی ولی عکسارو دیده بودم مربوط به اوایل کارتون نبودمال روزانتخابات بودمیخواستم عکس العملت روببینم وبه درستی وصداقتت پی ببرم برای خودم متاسفم برای همه ی وقتی که توی این سایت گذاشتم متاسفم واسه یکرنگیی که زیر تزویرهاگم شده متاسفم .نگاهم رو به خودت واون ادمهایی که توی عکسهای حدف شده بودن کلا عوض کردی باورهام رو له کردی حالا وقت اینه که بگم دیگه به کی میشه اعتماد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاهد

سلام .مطمئنامطلب من اصلا هیچ ربطی بامقالات شما نداره ولی خیلی کنجکاو شدم بدونم توی قسمت عکس نامه اتون قسمت عکسهای ویژه اتون چی گذاشته بودین که حالابه هیچ عنوان بازش نمیکنید من دراین مورد حرفهای عجیبی شنیدم میشه لطفا برای برطرف شدن ظن وگمان ما عکس ویژه رو باز کنید یااگر مشکل داره برطرفش کنید .باتشکر
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما