علت دو روز قطعی آب شرب سبزوار ترکیدگی لوله در محورو سبزوار - شاهرود است

آب شرب سبزوار دو روز در سبزوار قطع خواهد بود
سبزوار نیوز/ از صبح امروز آب شرب در نقاطی از شهر سبزوار قطع شد.
از نخستین ساعات دیروز 9 تیرماه آب در نقاطی از شهر از جمله قلعه نو دهراز، خیابان راهنمایی، نهضت و ... قطع شد 

طی تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار علت این قطعی ترکیدگی لوله در محور سبزوار –شاهرود در محدوده بفره عنوان شد.

آغشته بیان کرد: با توجه به گرمای بیش از حد هوا و مصارف بسیار بالا شهر با مشکل آب رسانی مواجه شده متاسفانه این بحران ممکن است تا دو روز ت طول کشد و برخی از شهروندان  بدون آب باشند .

وی با بیان اینکه هم اکنون شهر سبزوار با افت شدید منابع آب روبرو شده از شهروندان خواستار شد تا در مصرف آب رعایت لازم را داشته باشند بسیاری از شهروندان روزه دار با معضل بی آبی دست و پنجه می زنند شهروندانی که از آب شرب شهری برخوردارند با صرفه جویی خود می توانند از تشدید این بحران جلوگیری کنند.

گفتنی است در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب برای حل مشکل آب شرب با تانکر به نقاط بدون آب شهر آبرسانی می کند.

 منبع: سبزوارنیوز

نظرت را بنویس
comments

اداره آب و فاضلاب شهرستان سبزوار؟ يا اداره بي مسوليت ها و بي مديريت ها؟ دريغ از يک اطلاع رساني؟ دريغ از يک عذر خواهي ساده از مردم شريف و صبور؟ خجالت بکشيد از نحوه ي مديريت بحرانتون؟ مگه در عصر حجر هستيد که با تانکر اب مياريد و بدون اعلام و اطلاع رساني، که اگر کسي متوجه حضور تانکر در کوچه و خيابون نشه براي ضروري ترين اب مورد نيازش بمونه؟ دو روز گفتيد ترکيدگي لوله انتقال بوده گفتيم خوب حق دارن، حتما دارن رفعش ميکنن ! حالا چه مرگتونه؟ اگر ميخواهيد جيره بندي کنيد عين آدمهاي متمدن اعلام کنيد تا لااقل يه ظرف آب براي خوردن و امور ضروري برداريم ! شماها از يزيد هم بدتريد دو روز با زبون روزه يه قطره اب نداشتيم حالا هم که هول وهراس که قطع ميشه يا نه؟ شما ها اگر دين نداريد لااقل وجدان که داشته باشد نميدونم فردا چطور ميخواهيد جواب بديد؟ ما با اين شرايط روزه گرفتيم ولي هر دقيقه که زجر کشيديم اميدوارم فردا شما جوابگو باشد. اگر اعتقادي به آخرت داشته باشد که اگر داشتيد با مردم خودتون اين رفتار رو نميکرديد

امیر

ما به کی بگیم تو این هوای داغ بالای 40 درجه و با زبون روزه الان دو روزه که آبمونو قطع کردن (سه شنبه و چهارشنبه و ... ، ابومسلم ) آیا دادرسی هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی

متاسفم برای مسئولین شهرستان و مدیر عامل اب سبزوار که با دهان روزه نفرین و لعنت برای خود میخرن . قبل اینکه اتفاقی بیوفتد باید مدیریت میکردی اقای مدیر عامل
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما