از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سبزوار اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار مسیرهای راهپیمایی روز قدس در این شهرستان را اعلام کرد.

علیرضا رادمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: برابر اطلاع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توجه به اینکه احتمال دارد که عید سعید فطر مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باشد راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور از ساعت 10:30 از میدان کارگر به سمت جایگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های زیادی برای اجرا در این روز پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه نقاشی ویژه کودکان، توزیع بسته‌های فرهنگی با محور آشنایی با گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه و آشنایی با فرماندهان ارشد مقاومت، برگزاری نمایشگاه کتاب و ... از جمله ویژه برنامه‌ها در این روز است.

رادمان با بیان اینکه ویژه برنامه‌ای نیز در راستای اعلام انزجار از جنایات رژیم آل‌سعود علیه مردم مظلوم یمن در این روز صورت می‌گیرد، تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ ویژه‌ای در این زمینه پیش‌بینی شده که در آن تصاویر مقاومت ملت مظلوم یمن به نمایش گذاشته شده و در کنار آن نیز کتابچه‌هایی در زمینه تحولات این کشور بین مردم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس در حقیقت لیلة القدر مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزین صهیونیستی است خاطرنشان کرد: این روز نه تنها تبدیل به روز مقاومت در برابر صهیونیست‌ها بلکه تبدیل به یک نماد مقاومت و ایستادگی در برابر همه کشورها زورگویی است که قصد چپاول ملت‌ها را دارند شده است.

رادمان با بیان اینکه امروز شاهد برپایی روز قدس در همه کشورهای غربی و عربی هستیم، عنوان کرد: قدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان و محل تولد بسیای از ادیان و مظهر وحدت ملت‌های جهان است و اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی در این منطقه از نظر هیچ یک از این ادیان و پیروان آنها مورد پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با قدرتی پوشالی و مورد حمایت آمریکا بیش از 60 سال است که فلسطین را در اشغال خود دارد، ادامه داد: با وجود همه اشغالگری‌ها و قدرت‌نمایی این رژیم شاهد هستیم که در روز قدس چطور پایه‌های حکومت اشغالگر می‌لرزد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار با بیان اینکه برای رژیم صهیونیستی هر جمعه ماه مبارک رمضان یک روز قدس محسوب می‌شود، یادآور شد: روز قدس امسال جلوه دیگری هم دارد و آن بروز و ظهور جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن است که به جرات می‌توان گفت روز قدس امسال روزی برای مردم این منطقه هم هست.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز قدس در سبزوار گفت: روز قدس در حقیقت روز وحدت همه قشرهای مختلف انقلاب است و ما از همه مردم برای حضور در این روز دعوت می‌کنیم.

نظرت را بنویس
comments

مسیرها!!!!! جو گرفتت؟ مگه چند تا مسیر داریم؟!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما