حجت الاسلام صادق ابراهیمی پسر امام جمعه سبزوار، امام جمعه موقت این شهر شد

با حضور مشاور عالی رئیس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام صادق ابراهیمی به‌عنوان امام‌جمعه موقت سبزوار معرفی شد.
 
بعد از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس محمد طباطبایی نسب در تریبون جایگاه نماز جمعه سبزوار با معرفی رسمی فرزند امام‌جمعه سبزوار به‌عنوان امام‌جمعه موقت شهرستان گفت: بر اساس تحقیقات و مطالعات و مشورت‌ها به این جمع‌بندی رسیدیم که حضور آقای صادق ابراهیمی منشأ برکاتی برای نهاد نماز جمعه سبزوار باشد.

وی بابیان این‌که سبزوار منطقه‌ای ولایت مدار است اظهار داشت: در عرصه نماز جمعه این شهرستان باید شاهد رونق بیشتر و بهتری باشیم و امیدواریم با مدیریت و محوریت حاج‌آقای ابراهیمی و کمک آقازاده‌شان شاهد رونق دوچندان و خدمات ارزشمند دیگری در شهرستان باشیم.

صادق ابراهیمی نیز که به‌عنوان امام‌جمعه موقت خطبه‌های این هفته نماز جمعه را ایراد کرد با اشاره به معرفی خود گفت: من خودم را ابداً لایق چنین جایگاهی نمی‌دانم، این جایگاه متعلق به ائمه معصومین است که از بد حادثه این‌چنین شده که باید من مصدع شما باشم. انشاء الله این جایگاه به صاحب اصلی‌اش حضرت ولی‌عصر (عج) برسد.

وی افزود: من یک طلبه حقیری هستم که با خودم عهد کرده‌ام که برای هیچ پست و مقامی قدمی برندارم و تاکنون این‌چنین بوده که نه به کسی توصیه کرده‌ام نه خودم قدمی برداشته‌ام و اینجا هم اگر جز امر پدر چیز دیگری بود قبول زحمت شما و خودم را نمی‌کردم.

وی با ذکر این مطلب که در مورد جایگاه امام‌جمعه موقت سبزوار پدر بزرگوارم و جناب آقای طباطبایی نسب، مشاور عالی و مسئول حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به من امر کردند بیان داشت: حتی آقای سلیمانی امام‌جمعه محترم موقت سبزوار دفعه قبلی که به شهرستان آمده بودم کمی با عتاب و خطاب و بزرگوارانه به من گفتند که چرا شما به پدرتان کمک نمی‌کنید.

ابراهیمی گفت: درمجموع وقتی پدر امر کردند و از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هم امر شد و بزرگانی از این شهر نیز توصیه فرمودند که این کار به صلاح است و به‌هرحال سبزوار شهر بزرگی است و شما باید به پدرتان کمک بدهید؛ به‌رغم این‌که بین خودم و خدا پیمان بسته‌ام که به هیچ مقام و مسئولیتی علاقه شخصی نداشته باشم و خدا می‌داند علاقه شخصی‌ام در این زمینه صفر است و یا اگر بخواهم احتیاط کنم حداقل حدود صفر است- قبول کردم؛ اما درعین‌حال در سبزوار خدمت کردن افتخار بزرگی است.

منبع: سلام سربدار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

بازدید امام جمعه سبزوار از دفتر خبرگزاری ایرنا در مشهد

نظرت را بنویس
comments

امام جمعه هم ارثی شد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما