بازدید شهردار زابل و هیئت همراه از محله های هدف شهر سبزوار

وبسایت سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سبزوار خبر داد:

بدینوسیله به استحضار می رساند، با عنایت به تشکیل اولین جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار زابل با حضور جناب آقای مصطفایی، نظر به پیشنهاد ایشان مبنی بر اینکه شهر زابل به عنوان میزبان دبیرخانه منطقه ای جنوب کشور، فعالیت خود را آغاز نماید.

جناب آقای نوری شهردار محترم زابل و هیئت همراهشان صبح امروز در سبزوار جهت استفاده از تجربیات مجموعه اقدامات محدوده ها و محله های هدف در خصوص برگزاری همایش و بازدید از پروژه ها حضور به عمل آوردند.

گفتنی است مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز، مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار و مسئول دبیرخانه بازآفرینی پایدار شهری شهر سبزوار  این هیئت را همراهی خواهند کرد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سبزوار در اجرای طرح های بازآفرینی به خوبی عمل کرده است/ تربت حیدریه و نیشابور باید خود را با برنامه پایلوت سبزوار هماهنگ کنند

نظرت را بنویس
comments

نا آشنا

سلام . داداشی دارم به نام جناب آقای خلیل امیری ، خیلی آقا و متین و با شخصیت هستند . جناب مهندس حمید نوری مثل سیبی هستند که با داداش خلیل من از وسط نصفش کرده باشند. قرینه همدیگرند . باید ببینید و باور کنید . برای همین هم تا امروز از شبکه هامون مهندس نوری را دیدم خونم برای ایشون هم مثل داداش خلیل خودم جوشید . آرزوی محال اندر محال می کنم ای کاش همسایه ما یا حداقل تو شهر ما بودند و من می رفتم و ازشون التماس می کردم که داداشم شوند .
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما