"تدبیر" مدیران خطوط لوله؛ "امید" را در دل مردم و مسئولان سبزواری کلید زد

خبر دریافتی:

"افزایش ضریب ایمنی لوله های انتقال نفت سبزوار" و "کسب رضایت مردم این شهرستان برای تحقق خواسته دیرین آنها"  دو دستاورد مهم اجرای پروژه ی تعویض خطوط انتقال نفت به مرکز پخش این شهرستان است که امید "همدلی و هم زبانی دولت و ملت" را در دل مردم و مسئولان سبزواری پررنگتر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران –منطقه شمالشرق؛ مهندس قاسم عرب یارمحمدی دیر منطقه شمالشرق با اشاره به سخنان مدیران شهری سبزوار که بارها اعلام کرده اند "جابه‌جایی خطوط انتقال نفت یکی از مهم‌ترین پروژه‌ های زیرساختی این شهرستان است" گفت: لزوم رعایت موارد ایمنی در حریم خطوط لوله از یک سو و عبور خطوط انتقال نفت از هسته مرکزی شهر از سوی دیگر سبب شده بود تا خدمات رسانی به مردم در زمینه عمران و زیباسازی شهر در حد انتظار مردم نباشد.

وی با اشاره به اینکه رعایت استانداردهای روز دنیا در اجرای این پروژه افزایش ضریب ایمنی لوله های انتقال نفت را باعث شده؛ تصریح کرد: از سوی دیگر دست مسئولان شهری سبزوار برای خدمات رسانی بهتر با اجرای پروژه های عمرانی در این مسیر؛ بازتر شد.

مهندس عرب یارمحمدی گفت: بالاخره پیگیری های مسئولان شهرستان سبزوار و تلاش های همکاران ما در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق باعث شد، لوله های انتقال نفت را در محور خیابان قرار گرفته و بدین ترتیب تا بلوار این خیابان احداث شود و مردم به خواسته دیرین خود دست یابند.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق با اشاره به تامین مصالح و اعتبار مورد نیاز این پروژه با توجه به تنگناهای موجود ادامه داد: انسجام و همکاری صمیمانه مدیریت شهری سبزوار برای اجرای این پروژه، ما را راغب به انجام این مهم کرد، لذا جا دارد از تیم شهرداری و مدیریت شهری این شهرستان تقدیر و تشکر نماییم.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی حدود 55 درصدی این پروژه اضافه کرد: از سعه صدر شهروندان سبزواری برای همکاری با مجریان این طرح بزرگ نیز تشکر می نماییم.

گفتنی است: خیابان های مسیر خطوط لوله نفت سبزوار به علت حجم بالای تردد وسایل نقلیه، همواره با بار ترافیکی روبرو بود که امید است با اجرای این طرح توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت و عنایت ویژه مسئولان، مشکلات مردم سبزوار به صورت محسوسی کاهش یابد.

شایان ذکر است که مسیر انتقال و جابجایی لوله های نفت سبزوار ۲ هزار و ۵۴۰ متر در ۳ لاین است که در مجموع ۷ هزار و ۷۴۰ متر لوله نفت در حد فاصل مرکز انتقال نفت تا شرکت پخش سبزوار تعویض خواهد شد.

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق وظیفه سوخت رسانی به پنج استان سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و گلستان را بر عهده دارد. این شرکت با مرکزیت شاهرود جهت انجام وظیفه سوخت رسانی به هموطنانمان در سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، امام تقی و مشهد مقدس، دارای تاسیسات انتقال و رسید فرآورده بوده و افتخار دارد در خدمت زائرین امام علی ابن موسی رضا(ع) باشد .

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما