فرماندار ویژه سبزوار: ایرنا رسانه ای فراگیر ، تاثیرگذار و مورد اطمینان مردم است

سبزوار – ایرنا – معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : ایرنا رسانه ای فراگیر ، تاثیرگذار و مورد اطمینان مردم است .

احمد برادران روز یکشنبه در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی افزود : ایرنا به عنوان یک رسانه مادر رسالت خبری خود را به خوبی ایفا کرده است .
وی اظهار داشت : این خبرگزاری رسمی کشور به عنوان منبع صدور اخبار بوده و نقشی تاثیرگذاری در جریان رسانه ای کشور داشته است .
فرماندار ویژه سبزوار گفت : خبرنگاران در جهت تنویر افکار عمومی و پاسخ به مطالبات مردم نقش مهم و تاثیرگذاری دارند .
برادران از خبرنگاران به عنوان مشاوران میدانی نام برد و افزود : خبرنگاران می توانند مسوولان را در رفع موانع و آسیبها یاری دهند .
مقام عالی دولت در سبزوار ادامه داد : خبرنگاران به موقع ، درست و دقیق مشکلات و آسیبها را به مسوولان منتقل کرده و زمینه رفع سریعتر موانع را توسط آنان فراهم می کنند .
وی افزود : خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم عرصه اطلاع رسانی و رسانه، دیدگان تیز بین جامعه هستند که عملکرد حکومت ها و دولت ها را به دقت زیرنظر دارند .
معاون استاندار خراسان رضوی اظهار داشت : دولت یازدهم توجه ویژه ای به خبرنگاران و رسانه های گروهی دارد .
وی ادامه داد : دولت یازدهم اعتقاد دارد که مردم به عنوان محرم نظام هستند و شایسته است که در جریان اوضاع کشور قرار گیرند .
وی با بیان اینکه توسعه در بستر آرامش شکل می گیرد ،گفت : خبرنگاران با شناسایی توانمندیها و ضعف های منطقه می توانند زمینه توسعه را فراهم کنند .
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار از تلاشهای دست اندرکاران دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزواردر امر اطلاع رسانی قدردانی کرد .
سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در هفدهم مرداد ماه سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست عوامل جهالت و نفاق، از سوی شورای فرهنگ عمومی و دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع شده است .

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما