روزهای پرکار رمضانعلی سبحانی فر در مجلس / تذکر نماینده سبزوار به چند وزیر دولت

رمضانعلی سبحانی فر یکی از نمایندگان منطقه سبزواربزرگ درمجلس شورای اسلامی دیروز و امروز، روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طی دو روز اخیر به بعضی وزرای دولت تذکراتی داد و از برخی دیگر سئوال پرسید.

در همین راستا خبرگزاری خانه ملت از تذکر کتبی سبحانی فر به وزیر راه و شهرسازی درباره دلایل لغو پروازهای فرودگاه سبزوار خبر داده وخواستار تسریع در برقراری مجدد پروازها شده است.(منبع)

همچنین سایت سبزوارما از تذکر سبحانی فر به وزرای اقتصاد و دادگستری درباره وضعیت موسسه میزان و تذکر به وزرای صنعت ومعدن وکشاورزی درباره واردات بی رویه شکر خبر داده و نوشته است.(منبع)

سایت سبزوار ما  طرح سئوال سبحانی فر از وزیر اقتصاد درباره مشکل موسسه میزان را به شرح زیر روایت کرده است:

به دلیل عدم رعایت قانون در مورد موسسه میزان صورت گرفت؛
طرح سوال سبحانی فر از وزیر اقتصاد

نماینده مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی به دلیل بی توجهی وزیر اقتصاد به مشکل موسسه مالی و اعتباری میزان و نگرانی از تضییع حقوق سپرده گزاران طرح سوال از طیب نیااررا تقدیم هیئت رئیسه کردند.

سبحانی فر، دلیل عدم رعایت قانون در مورد موسسه میزان و عدم تضمین سپرده، سپرده گذاران این موسسه را طرح سوال از طیب نیا دانست.

در متن  این سوال آمده است که:

1- موسسه مالی و اعتباری که دارای مجوز از بانک مرکزی بوده است دلیل انحلال آن چیست؟

2- در صورتی که مجوز آن دارای اعتبار نبوده است چرا جلوگیری از ادامه کار در طول بیش از ده سال نشده است تا مردم دچار سردرگمی نشوند؟

3- برابر اصل 22 قانون اساسی حقوق و مال و شغل اشخاص از تعرض مصون است؟

4- بر اساس ماده 95 و96 قانون برنامه پنجم بانک مرکزی موظف به ایجاد صندوق ضمانت برای تضمین سپرده گذاران می باشد لذاچرا بانک مرکزی اکنون تضمین را عملی نکرده است و تعلل می نمایندو نسبت به پرداخت پول مردم اقدام نمی کند؟

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

سبحانی فر: اصلاح طلبان معتدل در دایره جریان فکری اعتدال جای می گیرند

نظرت را بنویس
comments

امیر

افرین بر نماینده شهرمان سبحانی فرکه به فکر مردم سبزواره.افتخار میکنیم به همچین نماینده ای که واقعا از جون دل برای تمام شهرستان های سبزوار و جوین وجغتای و خوشاب و داورزن و ششتمد و روداب بدون چشم داشتی به اینکه این شهر بهتر از شهر دیگه ای هست برای همه شهرهایمان به یک اندازه تلاش میکندمتشکریم سبحانی فر
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما