امشب:

گزارشی از صندوق قرض الحسنه جاویدان سبزوار به عنوان صندوق نمونه شرق کشور در شبکه اول سیما

 «اگر با خدا نجنگیم ...!» دومین قسمت مستند "عبور از بن بست"، به آسیب شناسی عملکرد بانک ها در حل نیازهای مردم پرداخته است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سلسه مستند اقتصاد مقاومتی ثریا، با عنوان عبور از بن بست، عملکرد بانک‌های کشور در رفع نیازهای مردم را سوژه دومین مستند خود کرده‌ است. در این مستند کارشناسان برجسته نظام پولی و مالی، به آسیب‌شناسی عملکرد بانک‌ها پرداخته‌اند. هم‌چنین در بخشی دیگری از این مستند 45 دقیقه‌ای، با سفر به شهر سبزوار یکی از صندوق‌های قرض‌الحسنه نمونه شرق کشور معرفی شده است. از ویژگی‌های قابل توجه این صندوق تک شعبه، در گردش داشتن بیش از صد و بیست هزار حساب فعال و اعطای وام قرض‌الحسنه به بیش از صد نفر در هر روز با میانگین پنج میلیون تومان می باشد.

 مجموعه مستند اقتصادی برنامه ثریا با عنوان عبور از بن بست، هفته گذشته با پخش مستند دست‌ها فریاد می‌زنند از شبکه یک سیما آغاز شد. این مستندها سه‌شنبه هر هفته، پس از سریال شبانگاهی شبکه یک سیما از این شبکه پخش می شود. دست‌ها فریاد می‌زنند هم‌اکنون در تارنمای برنامه ثریا به نشانی sorayatv.ir قابل مشاهده و دریافت است.

 همچنین مستند «تسخیر جمهوری» با موضوع برند ملی و تبلیغات کالای ایرانی، مستند «گل به دروازه خودی» با موضوع خودکفایی در تولید بنزین، مستند «بهشت سوداگران» با موضوع سوداگری در زمین و مسکن و مستند «بدون فرمان» با موضوع وضعیت خودروسازی در ایران نام 4 اثر دیگر از فصل اول «عبور از بن‌بست» است که هم‌اکنون مراحل نهایی تولید و تدوین را می‌گذرانند و هفته‌های آتی پخش خواهند شد.

 بینندگان محترم می‌توانند نظرات خود پیرامون این مستندها را به شماره پیامک 300001435 پیامک کنند یا با ذخیره سازی شماره همراه 09300001435 از طریق شبکه‌های اجتماعی با برنامه در ارتباط باشند.

 هم‌چنین با عضویت در بات تلگرامی برنامه ثریا با شناسه @sorayatv_bot یا دنبال کردن صفحه رسمی برنامه ثریا در اینستاگرام با شناسه sorayatv می‌توان از آخرین اخبار مربوط به ثریا و تولیدات آن با خبر شد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

پای دراویش گنابادی به بحران موسسه میزان کشیده شد

نظرت را بنویس
comments

خبرهاتون کاملا جهت یافته است

مهدي

عزيزم اين مستنده نه گزارش. اخبار نيست که! 45 دقيقست!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما