گفتگویی با ابوالفضل لعل بهادر پیرامون نشریه تازه تأسیس هزاردستان

 ابوالفضل لعل بهادر آن روز با شماره جدید نشریه ستاره صبح ویژه محمود دولت آبادی به دفتر اسرارنامه آمده بود و در میانه گفتگو بودیم که پیامکی به موبایلش ارسال شد و به محض مطالعه آن ، ناگهان برقی به چشمانش این نویسنده طنز و فعال رسانه ای سبزوار دوید و سرش را بالاآورد و با حالتی که شوق و ناباوری در آن موج می زد، خدا را شکر گفت.
 
چند ثانیه ای به همین منوال در سکوت و بهت لعل بهادر گذشت و هنگامی که مطمئن شد اشتباه نمی کند، موضوع اعلام موافقت اولیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجوز نشریه «هزاردستان» که از حدود 4 سال قبل پیگیر آن بوده است را با خبرنگار اسرارنامه در میان گذاشت.
 
اسرارنامه نیز فرصت را غنیمت شمرد و در اولین لحظات اعلام صدور مجوز نشریه هزاردستان مصاحبه ای با مدیرمسئول این نشریه تازه تاسیس دیار سربداران انجام داد که قرار شد انتشار آن چند روزی به تاخیر بیافتد تا بعد از سفر لعل بهادر به تهران و تکمیل همه اسناد ومدارک مورد نیاز برای قطعی شدن مجوز با اطمینان خاطر این خبر و جزئیات مربوط به آن انتشار یابد.
 
اکنون حدود دو هفته از آن تاریخ سپری شده و لعل بهادر و همسرش حالا به دنبال تشکیل تیم تحریریه هزاردستان هستند تا به یاری خدا اولین شماره آن را در تا حدود یک ماه دیگر و به مناسبت اول آبان روز بزرگداشت ابوالفضل بیهقی منتشر کنند.
 
آنچه همینک در بخش چای داغ اسرارنامه مطالعه خواهید کرد متن مصاحبه خبرنگار ما با سردبیر هزاردستان در نخستین لحظات اعلام مجوز این نشریه محلی در 9 شهریور 94 است:
 

 

نظرت را بنویس
comments

بازقندی

با سلام و خسته نباشید به خبرنگارسایت اسرارنامه و مدیر مسئول نشریه جدید هزاردستان. بهتون تبریک میگم آقای لعل و برای شما و عوامل این نشریه آرزوی موفقیت می کنم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما