جشنواره غذاهای سنتی فراموش شده در سبزوار برگزار می شود

برگزاري جشنواره غذاهاي سنتي فراموش شده در سبزوار
 
مدير اداره فرهنگي هنري شهرداري سبزوار از برگزاري بزرگترين مسابقه و جشنواره غذاهاي سنتي فراموش شده در سبزوار خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، محمد اختريان با اعلام اين خبر افزود: اين مسابقه با حضور سرآشپز بزرگ ايران سامان گلريز روز شنبه چهارم مهرماه سال جاري ساعت ۱۶ در محل پارك بانوان برگزار مي شود.
 
وي با بيان اينكه به ۵ نفر از برندگان اين جشنواره جوايز ارزشمندي اهدا خواهد شد، اظهار داشت: به نفر اول هزينه سفر به كيش، نفر دوم ربع سكه بهار آزادي و به نفران سوم تا پنجم نيز لوازم خانگي تعلق خواهد گرفت.
 
اختريان گفت: علاقمندان مي توانند جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۴۴۶۶۰۰۷۸ تماس حاصل نمايند.
نظرت را بنویس
comments

حسن شهرهای دیگه همه مسولان و نهادهای شان را پای کار میارن و حتی مسولان غیرفرهنگی شان را هم بکار می گیرند تا طرح های قوی بدهند اما در عوض مسولان و نهادهای فرهنگی ما کار غیر فرهنگی می کنند. فردا که ان شهرها به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شدند مسولان ما دارن دیگ و سه پایه بتر می گذارند و آش هم می زنند. آنوقت می گوییم چرا سبزوار عقب می ماند. ایا مسولان اداره فرهنگی وقتی ابن برنامه را خواستند اعلام و اجرا کنند آیا یک لحظه فکر کردند که جشنواره غذا به اداره فرهنگی چه ربطی دارد؟

خوب این به اداره فرهنگی شهرداری که یک نهاد فرهنگی است چه ربطی داره.!!!!! اقایان انگار سوراخ دعا رو گم کردن. پارسال اداده کتابخانه ها جشنواره دسر برگزار کرد امسال اداره فرهنگی شهرداری جشنواره غذا.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما