با اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی 150 فرصت شغلی در سبزوار ایجاد شد

ایجاد 150 فرصت شغلی در سبزوار
 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار از ایجاد 150 فرصت شغلی با اعطای بیش از هشت میلیارد و پانصد میلون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد
 
امین الله مظلوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اقدامات ناحیه مقاومت در خصوص اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اعطای این مقدار تسهیلات در جهت حمایت از تولید محصولات داخلی و با هدف ایجاد شغل بوده است.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۸۷ نفر از این تسهیلات بهرهمند شده اند تصریح کرد: با توجه به زمینه های شغلی ایجاد شده در پی پرداخت وام ها بیش از ۱۵۰فرصت اشتغالزایی نیز ایجاد شده است.
 
مظلوم با تاکید بر حمایت از تولید ملی ادامه داد: زمینه های پرداخت وام های اشتغالزایی رشته هایی مانند پرورش آبزیان،بلدرچین،شتر مرغ و انواع دام های سبک و سنگین بوده که نقش مهمی در تولید فرآورده های مورد نیاز جامعه دارد.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر در صدد نفوذ از راههای مختلف به کشور است خاطرنشان کرد: جنگ در عرصه اقتصادی از جمله نقشه دشمنان برای شکست دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
مظلوم با بیان اینکه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با تحریم های دشمنان است تصریح کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را در اجرای این فرامین انجام دهند تا در آینده ای نزدیک ایران تبدیل به قدرت اقتصادی غیر قابل نفوذ در منطقه و دنیا تبدیل شود.
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما