در یک اقدام فرهنگی جالب:

از کشتارگاه تا کتابخانه در سبزوار

كشتارگاه قديمي صالح آباد سبزوار كتابخانه مي شود
 
مسئول معماري شهرداري سبزوار از تغيير كاربري و بازطراحي ساختمان سابق كشتارگاه محله صالح آباد سبزوار به كتابخانه خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، محمد ايمان پناه با بيان اينكه ساختمان اين كشتارگاه چند سالي است كه بلا استفاد رها شده و به مكاني مخروبه تبديل شده است، افزود: بازسازي و مرمت ساختمان سابق كشتارگاه صال‍ح آباد با تغيير كاربري به عنوان كتابخانه محله جزو اولويت هاي برنامه كاري قرار گرفته و در حال حاضر در حال آماده سازي نقشه هاي اجرايي مي باشد.
 
وي تصريح كرد: با توجه به اهميت و ضرورت بالا بردن سرانه فرهنگي و مطالعه و آموزش در مناطق مخلف شهر كه موجب رشد و شكوفايي انديشه افراد جامعه و گذراندن اوقات فراغت و پرورندان نيروي تخيل افراد و آماده سازي آنها براي پژوهش و مطالعه مي شود اين مهم در مقياس محله از رديف ۳۱۰۳۱۹بودجه شهرداري در دستور كار قار رگفت.
 
مسئول معماري شهرداري سبزوارابراز اميدواري كرد با ايجاد چنين فضاهايي بتوانيم ذائقه فرهنگي شهروندان را به سمت مطالعه و افزايش هر چه بيشتر دانش و آگاهي سوق دهيم.
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 
مسئولان فرهنگی سبزوار به هوش باشید: فراخوان انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران برای دومین سال متوالی

 

نظرت را بنویس
comments

طرح بسيار خوبي است اما اميدواريم مانند ديگر طرح هاي نيمه کاره نشود. مثلا موزه طب بقراط که چندين سال است فرمانداري مي خواهد اين موزه را درست کند. و بارها مسئولان مختلف فرمانداري در اين باره صحبت کردند و قول دادند اما هنوز به جايي نرسيده است.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما