جلسه عکاسی خانه عکاسان سبزوار این هفته شیرین می شود

بیست و یکمین جلسه عکاسی خانه عکاسان سبزوار در محل نگارخانه سپنج این هفته با طعم شیرین تری برگزار می شود.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، سید علی حسینی فر هنرمند عکاس سبزواری که مدیریت این جلسات را برعهده دارد، به مناسبت خریداری دوربین جدید و به روز رسانی تجهیزات عکاسیش در پیام کوتاهی که از طریق تلگرام و دیگر سرویس های پیام رسان به دوستان خود و سایر علاقه مندان جلسات نقد عکس ارسال نموده، آن ها را بعد از ظهر امروز دوشنبه در محل نگارخانه سپنج به صرف شیرینی دعوت کرده است.
 
جلسات عکاسی خانه عکاسان سبزوار که از چند ماه قبل تا کنون هر هفته بعد از ظهرهای دوشنبه در محل نگارخانه سپنج برگزار می شود از اول مهرماه ساعت 18 الی 20 دایر می گردد و شرکت در آن برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.
 
در مدت 2 ساعته برگزاری این جلسات معمولا آیتم هایی نظیر معرفی جدیدترین تکنولوژی های روز عکاسی، شیوه های ویرایش و ادیت عکس ها، نرم افزارهای مورد استفاده عکاسان حرفه ای، معرفی کتاب ها و مقالات جدید مربوط به هنر عکاسی و نقد و بررسی عکس های داوطلبانه حضار لحاظ می گردد.
 
در جلسه هفته گذشته، حسینی فر ابتدا توضیحاتی درباره برخی تجهیزات جدید عکاسی و به خصوص معرفی لنز تامرون به عنوان یکی از جدیدترین و پرطرفدار ترین لنزهای دوربین عکاسی در جهان پرداخت و ویژگی های مختلف آن و نحوه استفاده و زمینه های کاربردش را توضیح داد.
 
وی همچنین به معرفی جدیدترین دستگاه عرضه شده به بازار عکاسی جهان برای تمیزکردن داخل دوربین ها پرداخت که عملکردی شبیه جارو برقی دارد و تمام گرد و غبار و مواد زائدی که ممکن است به داخل دوربین نفوذ کرده باشند را با مکشی قوی از داخل دوربین خارج می کند.
 
در جلسه هفته گذشته نقد عکس سبزوار، همچنین عکس هایی از سید علی حسینی فر و سمیرا سعیدی مدیر وبسایت گالری سبز، به نقد و بررسی گذاشته شد.
 
گالری سپنج در خیابان دانشگاه حدفاصل دانشگاه 25 تا 27 نبش خیابان فرعی مهارت واقع شده است.
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 
 
نظرت را بنویس
comments

Ahmad

درود بر استاد حسینی هنرمند عزیز و گرام سبزواری. این کلاس ها برای علاقه مندان به هنر و هنرعکاسی بسیار مفید هست.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما