مسابقه شعر عاشورایی شورش در خلق عالم در سبزوار برگزار می شود

وبسایت کتابخانه های عمومی سبزوار خبر داد:

به مناسبت هفته کتاب و همزمانی آن با ماه محرم، انجمن شعر آئینی مشکات وابسته به اداره کتابخانه های عمومی سبزوار با همکاری انجمن خیرین کتاب و کتابخانه ساز حکیم و موسسات فرهنگی سبزوار مسابقه حفظ شعر عاشورایی شورش در خلق عالم را برگزار می کند.
 
جواد جعفری نسب مسئول انجمن شعر آئینی مشکات با اعلام این خبر افزود: علاقمندان به اشعار عاشورایی میتوانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی  و موسسات فرهنگی سطح شهر کتابچه شعر ترکیب بند عاشورایی معروف محتشم کاشانی را دریافت نمایند.
 
جعفری نسب در رابطه با شیوه برگزاری مسابقه گفت:علاقمندان می توانند در دو بخش حفظ کامل ترکیب بند که شامل ۱۲ بند می باشد و یا حفظ نصف ترکیب بند که ۶ بند اول ترکیب بند را شامل می شود شرکت نمایند.
 
وی همچنین افزود: مرحله اول آزمون به صورت حضوری و کتبی در تاریخ ۹۴/۸/۷ و مرحله دوم آزمون بصورت حضوری و شفاهی از میان برندگان مرحله اول در تاریخ ۹۴/۸/۲۸ برگزار می گردد.
 
جواد جعفری نسب خاطر نشان کرد: از برگزیدگان نهایی به نحو شایسته ای تقدیر خواهد شد.
 
علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند از تاریخ ۹۴/۷/۱۱ لغایت ۹۴/۷/۲۳ برای ثبت نام و دریافت کتابچه اشعار و کارت ورود به جلسه به یکی از مراکز زیر مراجعه نمایند.
 
– کلیه کتابخانه های عمومی سطح شهرستان
 
– مکتب ام ابیها(س) واقع در خیابان ۲۴ متری انقلاب روبروی بانک صنعت و معدن
 
– کانون فرهنگی سفیر واقع در پارک ارم خانه مهر بازنشستگان
 
– کانون فرهنگی هنری مساجد واقع در میدان نقابشک
 
– کتابخانه آیت الله فقیه سبزواری واقع در خیابان افسر مقابل سازمان تامین اجتماعی
 
– مرکز فرهنگی حسینیه باقر العلوم (ع)
 
– انتشارات ابن یمین واقع در خیابان بیهق مقابل پایگاه بسیج شهید شجیعی
 
محل برگزاری آزمون ها متعاقبا در همین سایت اعلام خواهد شد.

 

نظرت را بنویس
comments

ناشناس

كاش انجمن خيرين كتاب سبزوار بجاي مسابقه شعر به فكر ساخت كتابخانه مركزي سبزوار بود. مسابقه شعر رو انجمن هاي شعر هم ميتونند برگزار كنند. اداره ارشاد هم مسئول برگزاري اين برنامه هاست. حالا چرا انجمن خيرين كتاب مسئوليت اصلي خودش رو كنار گذاشته و شب شعر برگزار مي كنه عجيبه و البته غير منطقي

ان شا الله انجمن خيران، مانند شهرهاي ديگر تلاش جدي اي را هم براي جذب کمک هاي خيران براي ساخت کتابخانه مرکزي سبزوار بکند. که سبزوار دارد خيلي عقب مي افتد.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما