آغاز عمليات۳ طرح عمراني در محلات هدف سبزوار

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي سبزوار از آغاز عمليات عمراني يك باب ايستگاه آتش نشاني و دو باب مدرسه ابتدايي در محلات هدف سبزوار خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، مهدي برزويي با اعلام اين خبر افزود: مساحت زمین مدرسه در محله عیدگاه ۴ متر مربع با زیربنای ۳۸۰ متر مربع و در محله نیروگاه مساحت زمین ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنا ۳۸۰ مترمربع می باشد که زمین این مدارس توسط اداره راه و شهرسازی و هزینه ساخت توسط خیرین مدرسه ساز (بنیاد مشایخی) و سازمان نوسازی-توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی تامین می شود.
 
وي اظهار داشت: اين اقدام در راستای اجرای برنامه اقدام بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهر سبزوار، با هماهنگی های صورت گرفته توسط دبیرخانه ستاد و مساعدت های ادارات آموزش و پرورش، فرمانداری، راه و شهرسازی، شهرداری، اداره ثبت اسناد و املاک و «بنیاد مشایخی» به عنوان خیر این پروژه ها شروع عملیات عمرانی این دو باب مدرسه آغاز شد.
 
او همچنين به ساخت ایستگاه آتش نشانی در محله عیدگاه سبزوار نيز اشاره كرد و گفت: : این ایستگاه در زمینی با مساحت ۲۰۰مترمربع و زیربنایی با مساحت ۲۵۰متر مربع در دو طبقه طراحی شده و در حاشیه بلوار باهنر احداث مي شود.
 
برزويي گفت: زمین و منابع مالی این ایستگاه توسط شهرداری تامین شده تا بتوان ضمن بازآفرینی و توانمندسازی محلات هدف، خدمات مطلوبی را به ساکنین این محلات ارائه نمود.
 
منبع: وبسایت شهرداری سبزوار
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
 
کلیک کنید:
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما