امام جمعه ششتمد:

تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را برهم ریخت

سبزوار-ایرنا- مدرس حوزه و دانشگاه و امام جمعه ششتمد گفت: تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را برهم ریخت.
 
حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم روز چهارشنبه در جمع راهیپمایان سبزوار در مراسم روز 13 آبان اظهار کرد: ملت ایران از همان ابتدای انقلاب اسلامی روحیه اسکتبار ستیزی خود را حفظ کرده و تا روزی که استکبار باشد مبارزه با آن ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم و مهمتر از انقلاب اسلامی دانستند ،افزود: آمریکا در برابر انقلاب اسلامی ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند و تسخیر لانه جاسوسی امروز تبدیل به راهی برای مبارزه با استکبار در سراسر جهان شده است.
 
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال کدخدا منشی در سراسر جهان است ،ادامه داد: استکبار با بهره گیری از رسانه ها، و با عناوینی مانند دفاع از حقوق بشر، حقوق زنان، حق حیوانات، مبارزه باتروریسم و...سعی دارد تا جهان را مدیریت کند.
 
حجت الاسلام ثباتی مقدم با اشاره به جنگ های نیابتی در منطقه ادامه داد: آمریکایی ها مصداق بارز استکبار هستند و با راه اندازی جنگ نیابتی توسط کشورهای دیگر سعی دارند تا به طرق مختلف کشورهای جهان را تسخیر کنند.
 
مردم مومن و انقلابی سبزوار امروز در کنار دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام و یکبار دیگر با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری بیعت کردند.
 
آنان همچنین با شعارهای الله اکبر ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ برآمریکا ،مرگ بر رژیم صیهونیستی ،مرگ بر استکبار و ... انزجار خود را از دشمنان انقلاب و نظام اعلام کردند.
 
در پایان این مراسم قطعنامه سراسری 13 آبان قرائت و با تکبیر حاضرین مورد تایید قرار گرفت.
 
در این مراسم امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه ، جمعی از مسئولان اجرایی و نیروهای انتظامی و نظامی و اقشار مختلف مردم سبزوار حضور داشتند .
 
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما