سبزوار مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی قهرمانی کشور شد

در مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی قهرمانی کشور
رییس هیات کبدی شهرستان سبزوار از کسب عنوان سومی مسابقات کبدی ساحلی لیگ برترباشگاههای کشور توسط تیم فوم حکیم سبزواری خبر داد.
سیروس اجنوردی اظهار کرد: در این مسابقات شش راه یافته به مرحله نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم فوم حکیم سبزواری در پایان با انجام پنج دیدار با تیم های خراسان شمالی ، مرکزی ،سرخنکلا گرگان ٍقم و پیام نور زهک به عنوان سومی این دوره از رقابتها دست یافت.
وی افزود: تیم فوم حکیم سبزواری در این مسابقات با حساب 36 بر 31تیم خراسان شمالی را شکست داد، 40 بر 33 از مرکزی شکست خورد و در دیدار سوم خود با سرخنکلا گرگان واگذار کردند در دیدار چهارم در عصر روز پنجشنبه تیم قم را شکست داد.در دیدار پایانی وبرای کسب عنوان سومی نیز تیم پیام نور زهک سیستان را با نتیجه 32 بر 30 شکت داد شد.
اجنوردی خاطرنشان کرد: تیم فوم حکیم سبزواری در پایان مرحله مقدماتی با سه پیروزی و یک شکست به عنوان تیم اول گروه روانه مرحله نیمه نهایی شد .
وی تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات نیز مرکزی وسرخنکلا گرگان و فوم حکیم سبزواری به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی و سومی را از آن خود کردند.
کرمی در پایان اظهار کرد هفتمین دوره رقابت های کبدی ساحلی لیگ برتر باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی، جمعه در شهر گرگان به پایان رسید و نفرات برتر این دوره از مسابقات با تشخیص کمیته فنی پس از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی کبدی ساحلی به اردوهای آماده سازی دعوت خواهند شد.
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما