هادی دهقان پور،

هنرمند سبزواری مقام اول جشنواره عکس زعفران تربت حیدریه را از آن خود کرد

مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از کسب مقام نخست جشنواره‌ ملی عکس زعفران تربت‌حیدریه از سوی کارمند این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ علی‌اکبر شفیعی با توجه به اعلام فراخوان شرکت در این رقابت ملی از سوی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت‌حیدریه اظهار کرد: از بین 427 رزومه‌ رسیده به دبیرخانه‌ جشنواره، تعداد 50 نفر از بهترین عکاسان حرفه‌ای ایران برای رقابت فشرده‌ 3 روزه به تربت‌حیدریه دعوت شده و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره بیش از 150 هزار بار از زعفران به‌عنوان یک محصول استراتژیک جمهوری اسلامی ایران عکاسی شد، گفت: در پایان این رقابت که با حضور سفیر کشور اندونزی همراه بود، سه عکس از هادی دهقان‌پور، کارمند دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به‌صورت مشترک موفق به کسب مقام نخست این جشنواره شد.

مدیر روابط‌ عمومی واحد سبزوار خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره‌‌ ملی عکس زعفران تربت‌حیدریه به‌منظور ثبت و مستندسازی مراحل مختلف برداشت، فرآوری و بسته‌بندی زعفران، از سوی انجمن عکاسان تربت‌حیدریه با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری تربت حیدریه با همراهی دفتر نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی، استانداری خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، شورای اداری شهرستان‌های تربت حیدریه و زاوه، نظام صنفی کشاورزی شهرستان زاوه، شرکت جهان زعفران، شرکت زعفران کیان توس، شرکت تعاونی خدمات زیارتی سیاحتی قطب، مؤسسه‌ فرهنگی هنری نوای ماندگار تربت و با حمایت ویژه شرکت سیمان زاوه تربت از 9 تا 12 آبان سال جاری در شهرستان‌های تربت‌حیدریه و زاوه برگزار شد.

گفتنی است نام هادی دهقان پور در فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ که توسط مجله اینتنرنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:

فهرست هنرمندان سبزواربزرگ(کلیک کنید) 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما