افتخاری دیگر برای ورزش سبزوار / تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار قهرمان کشور شد


قهرمانی مجدد یک تیم ورزشی متعلق به سبزوار در سطح کشور ، بار دیگر برای خطه سربداران و البته برای سرزمین کهن خراسان افتخاری شیرین را به ارمغان آورد.
کشتی گیران آزاد تیم ثامن الحجج این افتخار را برای دومین سال پیاپی برای سبزوار به ارمغان آوردند و ثابت کردند که وقتی همت و اراده سربداری و توان مالی و اقتصادی بخش خصوصی در کنار یکدیگر قرار گیرند ، موفقیت های پی در پی اجتناب ناپذیر است.
امروز به لطف همین موفقیت های ورزشی مداوم نام تیم های سبزواری دائماً در تمام بخش های خبری و تمام محافل ورزشی استان و کشور می درخشد و دارالمومنین سبزوار جایگاه با ابهتی را در ذهن و فکر قشر جوان و ورزشکاران کشور به خود اختصاص داده است.  
این جایگاه ارزشمند در نتیجه حمایت های موثر و برنامه ریزی های صحیح سیدابوالفضل میرعلی فرزند خلف سبزوار و مجموعه عوامل دست اندرکار در موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج است.
مجله اینترنتی اسرارنامه بدین وسیله این موفقیت را به همه همشهریان سبزواری به ویژه جامعه ورزشی و به خصوص به دست اندرکاران پرتلاش موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج تبریک عرض می کند.
پیش از این برخی دیدگاه ها در شهرستان سبزوار ، با نگاهی بدبینانه به فعالیت های بخش خصوصی می نگریست.حتی گروهی سعی داشتند سید ابوالفضل میرعلی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج را به برخی نیت های سوء ، متهم می کردند ، اما اینک با مشاهده موفقیت های ادامه داری که حاصل شده است ، دیگر به نظر می رسد ، پاسخ واضح و روشن به همه اتهامات واهی داده شده باشد.
لذا امید می رود با توجه به این توانمندی خارق العاده بخش خصوصی در سبزوار ، و با توجه به همه موفقیت های حاصل شده ، مدیریت عالی شهرستان از جمله معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار ، نمایندگان ، امام جمعه معزز ، شهرداری و ... در خصوص بهره برداری و شکوفایی بیشتر توان بخش خصوصی در منطقه غرب خراسان رضوی  در جهت اشتغال زایی و توسعه پایدار منطقه بکوشند. و اجازه ندهند که این توان به صورتی منفعل وجدا از مجموعه مدیریتی شهرستان به فعالیت خود ادامه دهد . بلکه باید با برنامه ریزی صحیح روی این جریان ، از توان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج و سایر موسسات و صندوق های مالی فعال در سبزوارجهت اجرای پروژه های مهم فرهنگی ، اقتصادی ، ورزشی ، هنری و اجتماعی بهره گرفته شود.
مخاطبان گرامی می توانند متن کامل خبر موفقیت کشتی گیران تیم ثامن الحجج سبزوار را در پیوند زیر مطالعه نمایند:
تابناک : ثامن الحجج سبزوار قهرمان کشتی آزاد کشور شد.

مجله اینترنتی اسرارنامه پیش از این در مطالبی متعدد به حمایت از فعالیت های ورزشکاران سبزواری و باشگاه فرهنگی – ورزشی ثامن الحجج پرداخته است. برخی از این مطالب بانظرات فراوانی از جانب موافقان و مخالفان همراه بوده است.
شما مخاطبان گرامی ، برای مطالعه این مطالب نیز می توانید به بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین مطلب مراجعه نمایید :

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:
فدراسیون ملی هندبال ایران نوشت : ثامن ، سبزوار ، میرعلی ، شعبان پور گامهایتان استوار

پیام های پی در پی فدراسیون هندبال ایران برای ابوالفضل میرعلی

افتخار میرعلی سرسبزی جوانان ایران با اشتغال و ورزش است.

ابوالفضل میرعلی نقاط ضعف ورزش خراسان را به نقاط قوت تغییر می دهد.


نظرت را بنویس
comments

حامد

اگر یکی از کشتیگیران سبزواری بود جای افتخار داشت.نه این گور که مازندرانی یاخارجی باشند سال گذشته یک سبزواری در تیم بود وتیم شش بر یک برنده میشد

نیما

دمشون گرم...

محمد

با سلام امروز که داریم بر بلندای ورزش اول کشور اقایی می کنیم..امروز که تمام دستهایمان یکی شده و با هم به صدا درامده است ..امروز که از هر گوشه ای در این ایران بزرگ صدای جوانان سبزواری با افتخار بلند می شود و نجوای ما هستیم را در گوشها زمزمه می کنند .. امروز که شهردار محترم و مدیران شهری شهرمان افتخاری به این بزرگی را برای شهرمان به ارمغان اورده اند و امروز که داریم تمام نبودنها را به بودن تبدیل می کنیم... بیاییم با همدلی بیشتر در انتظار افتخاراتی دیگر باشیم و کلمه ما می توانیم را به تمام توانمندی هایش به سر منزل مقصود برسانیم .. و بگذاریم تا آیندگان ما از گذشته خود با افتخار بگویند ...و برای همیشه ثابت کنیم سبزیم و هم نسل بهار و ماییم که از تبار سربداریم این افتخارات پیاپی را به تمام همشهریان عزیز تبریک عرض می نمایم از طرف طنزهای اجتماعی محمد

زنده باد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما