در حاشیه برگزاری جشنواره ملی دانشگاهی ادبیات داستانی رضوی:

برپایی نمایشگاه تصویر سازی قرآنی نگاره های حکیم در سبزوار

نمایشگاه آثار هنرمندان تصویر ساز با نام «نگاره های حکیم» به عنوان یکی از برنامه های جنبی جشنواره ملی دانشگاهی ادبیات داستانی رضوی در دانشگاه حکیم سبزواری برپا می شود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این نمایشگاه که ظهر فردا در محل نگارخانه اسرار در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح می شود، آثار 30 هنرمند از رشت، قم ، تهران و سبزوار به نمایش در می آید.

تابلو های این نمایشگاه بر اساس روایات قرآنی تصویر سازی شده است.

مجری برگزاری این نمایشگاه که زیر نظر حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود، گروه مهندسی پویانمایی سروستان سبزوار است.

اسامی تصویرگران هنرمندی که آثارشان در نمایشگاه نگاره های حکیم به نمایش در می آید عبارتند از خانم ها و آقایان:  فایزه پروانه- میثم قشم علی- سونیا ساجدین- زهرا رسولی- احمدررافعی – محمود محمدی-نگین حسین زاده-سمانه کیوانلو-نرگس شهرآیینی-سیما رازقندی-محمدرضا بشیری-پروانه باغانی می باشد.

مسئولیت بخش پژوهشی آثار این نمایشگاه بر عهده ی فاطمه السادات رضوی و سمانه سرابی مقدم بوده و کارشناس محتوایی آن دکتر سید نوراله رضوی و دکتر ناصر سلمانی ایزدی است.

 این نمایشگاه ساعت 12 روز دوشنبه 25 آبان ماه افتتاح خواهد شد و قبل از آن مراسم چاوشی خوانی و نقالی برای امام رضا(ع) به اجرا در خواهد آمد.

بازدید برای مهمانان جشنواره و علاقمندان و دانشجویان عزیز آزاد می باشد.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

جوایز دومین دوره جشنواره ملی دانشگاهی ادبیات داستانی رضوی در سبزوار اعلام شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما