بازدید اعضای شورای شهر سبزوار در کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باغ ملی

 اعضای شورای شهر سبزوار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به بازدید از کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سبزوار در باغ ملی این شهر رفتند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در تصویری که از حضور اعضای شورای شهر سبزوار در صفحه اینستاگرام «سبزوار دوربین» منتشر شده است، آقایان مهدی مقصودی، مسعود پسندیده، عبدالحسین کارگری،  جلال تعصبی، قاسم حسین زاده، کاظم کرامت، حسین بروغنی و مهدی فوجی مشاهده می شوند که پشت میزهای مطالعه این کتابخانه نشسته اند.

ماجرای تخریب دیوار همجوار با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سبزوار توسط دانشگاه علوم پزشکی و احتمال احداث دستگاه زباله سوز بیمارستان حشمتیه در پشت دیوار کتابخانه کانون حدود یک ماه قبل سر و صدای زیادی در رسانه های ملی و محلی ایجاد کرد.

اکنون بازدید اعضای شورای شهر سبزوار از این مکان احتمالا نشان دهنده حمایت آنان از این مرکز فرهنگی شهرستان سبزوار است که قدمتی 40 ساله دارد و بسیاری از کودکان و نوجوانان دیروز و امروز دیار سربداران از آن خاطرات فراوانی دارند.

گفتنی است صفحه «سبزواردوربین» در اینستاگرام یکی از صفحات محبوب متعلق به سبزواری هاست که با بیش از 1600 دنبال کننده، هر روز یک یا چند عکس باموضوعات مختلف از سبزوار را منتشر می کند.

 

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

یادی از بانو طاهره محمودی کتابدار و مربی نمونه سبزواری در کشور به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما