اولین مراسم سالگرد درگذشت سید حسن نقیب زاده پدر ورزش های زورخانه ای سبزوار

صفحه قاب اسرارنامه در اینستاگرام امروز تصویری از برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم سید حسن نقیب زاده پدر ورزش های زورخانه ای سبزوار را منتشر کرده است.

این عکس توسط @amirhosein5108 ارسال شده و درنخستین لحظات انتشار ده ها لایک از سوی دنبال کنندگان (followers) صفحه قاب اسرارنامه دریافت کرده است که می تواند نشان دهنده محبوبیت بالایی باشد که مرحوم نقیب زاده به خاطر سال ها فعالیت های ارزشمند فرهنگی و ورزشی در میان مردم سبزوار داشت.

گفتنی است است صفحه قاب اسرارنامه در توسط امیرمحمد ده آبادی یکی از هواداران این مجله و به صورت داوطلبانه در محیط اینستاگرام راه اندازی شده است و تا کنون چند صد دنبال کننده را به خود جذب کرده است.


 

نظرت را بنویس
comments

حسین

فقط همین؟! یعنی هیچ گزارشی نمیخواین از مراسم بدین؟ هیچ تصویری؟ فقط همین یکی؟ که اونم یه نفر به صورت داوطلبانه گرفته و فرستاده؟ فکر می کنم"اسرارنامه" تنها سایتی باشه در بین سایت های سبزواری که حوزه کاریش رو فرهنگ قرار داده و کمتر سیاسی کار میکنه؛ حالا که تنها سایت فرهنگی سبزوارین، حیف نیست که اینقدر کم فروغ گزارش تهیه کنین؟ یعنی رتبه بندی سایت الکسا، از این مراسم مهم تر بود که اونو توی چهار عنوان اصلی گذاشتین ولی برای این مراسم فقط یه عکس مردمی قرار دادین؟ عذرخواهی مکینم ولی این خبرتون هم به نظر بیشتر تبلیغ صفحه اینستاگرامتون بود، تا گزارشی از مراسم. برای این مراسم حتی از شهرهای خارج از استان هم شرکت کننده اومده بود (مثل مرشد مجیدی از بجنورد)، اما خودمون اینقدر بهش بی توجه؟!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما