رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام:

کنگره بین المللی سربداران موجب غنای علمی کشور در بحث تاریخ و تمدن اسلامی ایرانی شده است

وبسایت کنگره بین المللی سربداران نوشت:
 
حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ازکنگره بین المللی سربداران
 
دکتر محمد جواد دهقانی رئیس پایگاه استنادی جهان اسلام و  ریاست مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری از اعلام حمایت مرکز استنادی جهان اسلام ازکنگره  بین الملی سربداران  خبر داد.
 
دربازدیدی که رئیس پایگاه استنادی جهان اسلام  از امکانات و زیر ساخت های دانشگاه حکیم سبزواری داشت، برنامه های اجرایی و راهبردی دانشگاه را در حوزه علم و فناوری مورد بررسی قرار داد. دکتر دهقانی در این بازدید ضمن مطلوب ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه حکیم سبزواری به روند رو به رشد برنامه ها و زیرساخت های علمی و آموزشی این دانشگاه در دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: بدون شک  دانشگاه حکیم سبزواری با این حجم بالای زیر ساخت ها و برنامه های  پیشرو علمی که در دستور کار دارد، آینده روشنی در عرصه ی علمی و دانشگاهی کشور خواهد داشت.
 
ایشان در ادامه از دبیرخانه کنگره بین المللی سربداران بازدید کرد و باقدردانی از همت والای مسئولین  دانشگاه در برگزاری این کنگره بین المللی تصریح کرد:
 
“این کنگره موجب غنای علمی کشور در بحث تاریخ و تمدن اسلامی ایرانی شده است و اقدامات انجام شده دراین زمینه و مقالات رسیده به کنگره از کیفیت بالای علمی برخوردار است.”
 
دکتردهقانی در ادامه  رسماً حمایت پایگاه استنادی جهان اسلام را از این کنگره اعلام نمود.
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما