یادواره ۴۳شهید مفقود الاثر سبزوار با عنوان پلاک های گمشده برگزار شد

یادواره 43 شهید مفقود الاثر سبزوار با عنوان پلاک های گمشده وبا حضور سردار سنایی معاون سیاسی سپاه پاسدارن،فرمانده هان نظامی و انتظامی ،مدیران شهرستان و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان سبزوار برگزار شد.
 
به گزارش بصیر سبزوار، معاون سیاسی سپاه پاسدارن در این یادواره با بیان اینکه خواسته استکبار از ابتدا سلطه بر جمهوری اسلامی ایران بوده است اظهار داشت: امروز نیز آمریکا و ایادی آن به دنبال همین هدف هستند و هیچ تغییری در ماهیت خود نداشته اند.
 
علی سنایی راد با اشاره به موضوع نفوذ و تاکیدات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در زمان جنگ، نفوذ و نفوذی ها به راحتی قابل شناسایی بودند اما امروزه نفوذ جایگاه خطرناک تری نسبت به گذشته پیداکرده و دشمنان با هدف سلطه سعی در نفوذ به کشور با عناوین مختلف دارند.
 
وی با بیان اینکه این قدرت ایران بود که سبب شد  اوباما با تمکین از خواسته های  پای میز مذاکره بنشیند تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا اذعان کرده بود که اگر می توانست مدل لیبی را در ایران پیاده می کرد و تمام پیچ و مهره های صنعت هسته ای ایران را از هم جدا می کرد.
 
این یادگار ۸ سال دفاع مقدس، ایران را دارای سرمایه ای فرهنگی دانست که ازدل آن عزت و آمادگی برای ایثار برمی خیزد و ادامه داد: آمریکا و هم پیمانانش به این نتیجه رسیده اند که برای سلطه بر ایران باید باورهایمان را ازما بگیرند و آنها را تغییر شکل دهند.
 
سنایی راد ادامه داد: ما نیز در خلال این مدت به این باور رسیده ایم که باید روی پای خود ایستاده و با تکیه بر همین اصل بوده که امروز قدرت چهارم موشکی جهان هستیم.
 
معاون سیاسی سپاه پاسدارن همچنین با بیان اینکه قدرت بازدارنگی که نیروهای مسلح ما در حال حاضر ایجاد کرده اند به دشمنان ما فهمانده که مقابله با ایران هزینه های فراوانی را برایشان در پی خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه آمریکا تنها در جنگ هایی وارد می شود که از قبل نتیجه آن را پیروزی خود می داند، خاطر نشان کرد: ایجاد جنگ های نیابتی از جمله حربه هایی است که آمریکا برای کاهش هزینه های جنگ استفاده کرده است.
 
سنایی راد با بیان اینکه ارشادات و تدابیر مقام معظم رهبری مانع از ترکمنچای شدن برجام شد عنوان کرد: امروز نیز رهبری در مورد نفوذ جریانات به کشور هشدار داده اند که باید مد نظر قرار بگیرد تا بتوانیم از این گردنه نیز عبور کنیم.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران با تکید براینکه امروز دشمن تعامل را به جای تقابل برگزیده ابراز داشت: دشمن با تغییر تاکتیک سعی کرده است تا تحریم ها را که نشان از دشمنی بوده به نوعی تغییر شکل دهد تا بتواند اعتماد مردم را برای رسیدن به اهداف شوم خود جلب کند.
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما