راه اندازی شبکه دیجیتال تلویزیونی در سبزوار


تعدادی از رسانه های خبری کشور و خطه سربداران امروز 25 دی 91 از راه اندازی شبکه دیجیتال تلویزیونی در دارالمومنین سبزوار خبر دادند.
در ادامه به انتشار متن کامل خبر فوق از وبسایت "سبزوارما" که یکی از پایگاه های فعال و معتبر خبری در شهرستان های غرب خراسان رضوی به ویژه در حوزه اخبار نمایندگان است ، می پردازیم :

خبر خوش سبحانی فر به مردم شریف سبزوار؛
شبکه دیجیتال تلوزیونی سبزوار راه اندازی شد

فاز دوم راه اندازی شبکه دیجیتال تلوزیونی در شهرستانهای جغتای،جوین،خوشاب،داورزن و ششتمددر دستور کار قرار گرفته است.
نماینده مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن وششتمد از پخش آزمایشی شبکه دیجیتال تلوزیونی در سبزوار از امروزخبر داد.
سبحانی فر با تبریک ماه ربیع الاول به مردم شریف حوزه انتخابیه خود به خبر نگار ماگفت،با پیگیری هاو مکاتبات جدی صورت گرفته مذاکره و جلسات حضوری با جناب آقای ضرغامی ریاست محترم سازمان صدا و سیماو هماهنگی های لازم با بخش فنی این سازمان از امروز کام مردم شریف شهر سبزوار با راه اندازی سامانه دیجیتال شیرین شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای ضرغامی ریاست محترم سازمان صدا وسیما و مسوولین اجرایی گفت ،آنچه انتظار می رود فاز دوم راه اندازی شبکه دیجیتال تلوزیونی در شهرستانهای جغتای،جوین،خوشاب،داورزن و ششتمددر دستور کار قرار گرفته تا مردم شریف این شهرستانها و روستاهای آنها که بعضا از شبکه های فعلی تلوزیون نیز نمی توانند استفاده کنند و خدانکرده بعضا به ماهواره روی آورده اند جلوگیری و بتوانند از شبکه ملی ایرانی و اسلامی کشورمان استفاده کنند.

منبع : سبزوارما

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، رمضانعلی سبحانی فر یکی از نمایندگان خطه سربداران است که در مدت چند ماهه حضور خود در مجلس شورای اسلامی تلاش های خوبی برای توسعه و آبادانی شهرستان های حوزه انتخابیه خود کرده است.
وی که به عضویت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درآمده است ، به ویژه در زمینه صنعتی می تواند نقش مهم و موثری در توسعه شهرستان های حوزه انتخابیه خود ایفا کند.
نظر به اینکه هر دو نماینده فعلی خطه سربداران در مجلس شورای اسلامی آقایان محسنی وسبحانی از اتحاد خوبی برخوردارند ، امید می رود در پایان این دوره از مجلس گام های موثری برای توسعه پایدار هر 6 شهرستان سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد برداشته باشند.
به ویژه در زمینه صنعتی با توجه به اینکه منطقه سبزواربزرگ (سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد) درمقطع کنونی به لحاظ فراهم بودن تمام زیرساخت ها ، برای تجربه یک جهش بزرگ صنعتی در آمادگی کامل به سر می برد (منبع) ، امید می رود شاهد استقرار صنایع مادر در هر یک از شهرهای نام برده و نیز توسعه و ارتقاء صنایع قبلی باشیم.
نمایندگان غرب خراسان باید به ویژه  برای رفع محرومیت صنعتی سه شهرستان خوشاب ، داورزن و ششتمد گام های اساسی بردارند زیرا این سه شهرستان علی رغم برخورداری از بسیاری از توانمندی ها در دهه های اخیر از هر گونه رشد صنعتی محروم بوده اند و باپدیده شوم بیکاری و مهاجرت روبه رو شده اند.
اینک انتظار می رود نمایندگان منطقه جهت رفع احساس تبعیض در برخی از مردم این شهرستان ها ، در کنار پیگیری پروژه هایی نظیر شبکه دیجیتال تلویزیونی برای همه شهر و بخش های سرزمین سربداران ، به نیازهای زیرساختی این مناطق نیز توجه عملی نشان دهند و ازجمله با استقرار واحدهای دانشگاهی و کارخانه جات صنعتی مادر سه شهرستان خوشاب ، داورزن و ششتمد به توسعه پایدار این مناطق یاری رسانند.

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
سبحانی فر : زمین نیروگاه برق سبزوار به شرکت پیمانکاری مپنا تحویل داده شد.
نظرت را بنویس
comments

ایمان

یکی از دوستان در قلعه نو روداب گفت که انجا هم برنامه های دیجیتال را دریافت می کنند در اینجا از دوستان در مناطق مختلف سبزوار بزرگ می خواهم که تلویزیون های (دارای گیرنده) را تنظیم مجدد کنند که اگر امواج دریافت می شود تا به اطلاع بقیه دوستان رسانده شود

نیما

خدا رو شکر، دست مسئولین امر درد نکنه

سبزوارما

رشد و توسعه ی فرهنگی سبزوار مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. ضمن تشکر از اظهار لطف شما همکاران گرامی در مجله اینترنتی اسرارنامه ،موفقيت های روز افزون شمارا از ايزد منان خواستار یم.

تو می میری یه خبر بزنی زیرش ا خودت تحلیلهای صد تا یه غاز نزنی بچه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما