«تک کارت سرمایه» برای هشتصد نفر از دانشجویان دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار عملیاتی شد

همزمان با دهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه، رونمایی از تک‌کارت هوشمند این بانک در دانشگاه فن‌آوری‌های نوین سبزوار صورت پذیرفت.
 
عصر بانک؛در مراسم آیین گشایش [نمایشگاه عرضه توانمندی های شرکت های صنعتی و دانش بنیان سبزوار] دانشگاه فن‌آوری‌های نوین سبزوار، دکتر صدیقی، معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری، معاون استاندار و دیگر مسئولان شهر حضور داشتند.
 
در این مراسم دکتر جلیلوند اعلام کرد: دانشگاه فن‌آوری‌های نوین سبزوار اولین دانشگاه صنعت‌محور در کشور و بر پایه فناوری‌های نوین است به همین خاطر استفاده از تک‌کارت سرمایه به عنوان کارتی هوشمند و چندمنظوره برای انجام کلیه امور مالی و اتوماسیون اداری دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر این کارت هوشمند چندمنظوره برای 800 نفر از دانشجویان این دانشگاه عملیاتی شده و به عنوان کارت بانکی، کارت خرید، کارت دانشجویی، کارت تردد و کارت تغذیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
در ادامه این مراسم، رحیمیان، نماینده امور شعب بانک در خراسان در سخنانی اظهار داشت: تک‌کارت سرمایه با کارایی برای 15 خدمت متفاوت، کارتی کوچک با قابلیت‌های فراوان می‌باشد.
 
وی با مغتنم شمردن حضور دکتر صدیقی، معاون دانشجویی وزیر علوم در مراسم خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروسه تخصیص و تسویه وام‌های دانشجویی در وزارت علوم و به تبع آن در دانشگاه‌های سراسر کشور، امری طولانی و زمان‌بر می‌باشد در حالی که با قابلیت‌های مختلف موجود در تک‌کارت سرمایه امکان کوتاه کردن این پروسه‌ها وجود دارد.
 
رحیمیان افزود: حسابداری و حسابرسی آنی و آسان، تخصیص هدفمند و تسویه ساده این قبیل وام‌ها از مزایای جایگزینی و استفاده از تک‌کارت سرمایه به جای شیوه فعلی و سنتی مورد استفاده است.
 
وی همچنین ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد عملیاتی شدن این کارت در دانشگاه‌های سراسر کشور و استفاده از شیوه‌های نوین مالی آن باشیم.
 
شایان ذکر است تفاهم‌نامه عملیاتی کردن تک‌کارت سرمایه با دانشگاه فن‌آوری‌های نوین سبزوار در آبان ماه سال جاری میان دکتر جلیلوند، رئیس دانشگاه و امیر صغیری، سرپرست شعبه سبزوار به امضا رسیده است.
 
گفتنی است پیش از این نیز تک کارت بانک سرمایه برای دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیز تحت عنوان «خرد کارت» صادر شده و دانشجویان این دانشگاه در حال استفاده از کارت های دانشجویی هوشمند چند منظوره این بانک می باشند.
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما