فروش بلیط کنسرت محمد دستمزدی در وبسایت ایران کنسرت + امکان مشاهده هزینه بلیط و صندلی های باقی مانده

وبسایت ایران کنسرت فروش اینترنتی بلیط کنسرت محمد دستمزدی در سبزوار را آغاز کرده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در این وبسایت که ویژه فروش بلیط کنسرت و تئاترهای سراسر کشور است، در بخش «برنامه های شهرستان» (کلیک کنید) اطلاعات کنسرت محمد دستمزدی در تاریخ 9 بهمن 94 درج شده است.
 
کنسرت محمد دستمزدی به همراه تیمی حرفه ای از نوازندگان مطرح کشور، قرار است جمعه شب آینده، ساعت 18 در تالار کاشفی مجتمع فرهنگی هنری اسرار (میدان لاله) بر پا شود.
 
محمد دستمزدی خواننده سبک پاپ و سنتی کشورمان است که اصالتاً سبزواری است و در سال های اخیر صدایش روی تعدادی از سریال ها و برنامه های تلویزیونی هم شنیده شده است.
 
یکی از معروف ترین تیتراژهایی که با صدای محمد دستمزدی در تلویزیون پخش شده است، «یار گل مایی» است که در آن از لهجه سبزواری نیز بهره گرفته شده است.
 
نوازندگان گروه نوازر که محمد دستمزدی را در کنسرت جمعه شب آینده اش در سبزوار همراهی می کنند، تا حدودی در یادداشتی به قلم حسین معدنی ثانی که به تازگی توسط اسرارنامه منتشر شده است، معرفی شده اند(کلیک کنید) در روزهای آینده نیز معرفی کامل تری از این هنرمندان در اسرارنامه منتشر خواهد شد.
 
گفتنی است در خرید اینترنتی بلیط کنسرت محمد دستمزدی در سبزوار اگر همه مراحل به درستی طی شود، در نهایت بلیطی با ویژگی های زیر صادر می شود که مشتریان باید پرینت این بلیط را گرفته و در هنگام ورود به سالن آن را ارائه نمایند.
 
 

 

نظرت را بنویس
comments

عباس زارعی اول

آهنگ بسیار زیبا وجذاب بخصوص آهنگ گل مایی که از شبکه دو سیما پخش شد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما