گردش به راست در همه چهارراه های سبزوار آزاد شد

مدير حمل و نقل و ترافيك شهرداري سبزوار گفت: به منظور كاهش ترافيك ، گردش به راست در كليه چهارراه هاي سطح شهر سبزوار آزاد شد.
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، امير ناطقي با بيان اين مطلب افزود:  در اين راستا نصب چراغ چشمك زن هشدار دهنده در تقاطع هاي اميركبير و وليعصر به دليل كاهش تصادف ها جهت انجام اقدامات ترافيكي و نصب تجهيزات در دستور كار قرار گرفته است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به علائم و تجهیزات نصب شده در معابر لازم است رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند تا دیگر شاهد حوادث و گره های ترافیک در سبزوار نباشيم.
 
ناطقي همچنين تصريح كرد: به علت انجام عمليات پياده راه سازي خيابان شريعتمداري فعلا  به صورت آزمايشي خيابان صائب حد فاصل خيابان كاشفي تا ميدان فرمانداري يك طرفه شده است.
 
مدير حمل و نقل و ترافيك شهرداري سبزوار خاطرنشان كرد: اين اقدامات با توجه به برگزاري جلسات شوراي هماهنگي ترافيك شهرستان در ماه هاي دي و بهمن سال جاري اخذ و مصوبات آن اخيرا به مديريت حمل و نقل در حوزه معاونت خدمات شهري ابلاغ شده است.
 

 

او در پايان گفت: از اين پس ساماندهي وسايل نقليه امداد خودرو در محدوده شهر برابر ابلاغيه وزارت كشور و مصوبات شوراي عالي ترافيك كشور توسط سازمان تاكسيراني با همكاري نيروي انتظامي صورت خواهد گرفت.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما