در ششمین جشنواره مرشدان برتر ایران:

سید مجید نقیب زاده سردم زرین ضرب نوازی مرشدی را از آن خود کرد

اسرارنامه : سید مجید نقیب زاده یکی از نوازندگان عضو گروه موسیقی داروگ سبزوار که این روزها برای اجرای چند کنسرت به همراه اعضای گروه داروگ در سفر کشورهای اروپایی به سر می برد، موفق به دریافت سردم زرین ضرب نوازی نوین مرشدی کشور در جشنواره مرشدان برتر ایران شد.

این خبر را شب گذشته حمیدرضا سیدنیا سرپرست گروه موسیقی داروگ به اطلاع خبرنگار اسرارنامه رساند و البته اعلام کرد اعضای گروهش دو روز قبل اولین کنسرت خود را در دانشگاه هنر کشور مقدونیه اجرا کرده اند.

گفتنی است تعدادی از مرشدان برتر سبزواری از جمله سید مجید نقیب زاده و عباس دروکی از جمله نوازندگان مطرح گروه موسیقی داروگ نیز هستند که سال گذشته اجرای حماسی رزم رستم و سهراب را که ترکیبی از موسیقی و تئاتر و ورزش های پهلوانی بود در سبزوار به روی صحنه بردند که با استقبال گرمی از سوی هنردوستان سبزواری مواجه شد.

اسرارنامه در ادامه متن کامل خبر موفقیت مرشدان سبزواری در ششمین دوره برگزاری جشنواره مرشدان برتر ایران را به نقل از ایرنا منتشر می کند:

برترین مرشدان سال 94 ایران
 
تهران - ایرنا - نفرات برتر مرشدان ایران در ششمین جشنواره مرشدان برتر ایران با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در تالار مرکز فرهنگی سیدالشهدا (ع) معرفی شدند.
 
به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، در بخش ضرب نوازی نوین مرشدی «مجید نقیب زاده» (خراسان رضوی) «سردم زرین» این بخش را از آن خود کرد، امیر کمالی (ایلام) و علیرضا طاهری (زنجان ) هر دو به «سردم سیمین» بخش ضرب نوازی نوین مرشدی بسنده کردند و سید علی سجادی (خراسان رضوی)، محمدتقی سعادت پور (مرکزی) و علی حسین زاده (یزد) نیز به ترتیب موفق به دریافت عنوان دیپلم افتخار ضرب نوازی نوین مرشدی شدند.
 
در بخش حماسه خوانی مرشدی سیدمجید نقیب زاده (خراسان رضوی) و حسین شعبان زاده (یزد) هر دو موفق به دریافت دیپلم افتخار این بخش شدند.
 
گروه پنج نفری مرشدان سبزوار نیز متشکل از سیدمجید نقیب زاده، عباس نارنجی، عباس دروکی، علی مومنی مقدم و امیر زرقی موفق به دریافت «سردم سیمین» رقابت های گروهی ششمین جشنواره مرشدان برتر ایران در سال 94 شدند.
 
همچنین در بخش دیگری از مراسم از برترین های پنج دوره جشنواره مرشدان ایران نیز تجلیل شد که قاسم خوش هیکل آزاد (مسن ترین مرشد از تهران)، جعفر توسلی (پیشکسوت تذین مرشد از تهران)، سید مهدی ببر حسینی (سیدالمرشدین از خراسان رضوی)، عباس شیرخدا (چهره ماندگار مرشدی در صدا و سیما از تهران)، حسین حاجی ولیان قزوینی (شاعر المرشدین از قزوین)، علی اکبر حاجی ولیان قزوینی (برترین ضرب نواز سنتی از قزوین)، محمد برجی (خادم المرشدین از تهران)، برزو کتابی فرد (برترین مرکب خوان از آبیک قزوین)، مهرگان گرامی حقیقی (برترین مرشد دانشگاهی از تهران)، علیرضا حجتی (برترین حماسه خوان از یزد)، سید محمدعلی اسحقی شهری (برترین آواز خوان سنتی از قم)، محمدرضا کارگر بیده (پیشکسوت تدریس مرشدی خراسان رضوی)، سیروان نوروزی (نخبه مرشدی از تهران)، مهدی تمولی (برترین ضرب نواز نوین از البرز)، موفق به دریافت «سردم سیمین» این بخش شدند.
 
در این مرسم از استاد شهرام ناظری و سالار عقیلی نیز تجلیل شد.
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما