محمد اکبری مهمترین چهره هنری سبزوار است / اکبری کاملا زبان و لحن فیلم را درک کرده است

کارگردان فیلم سینمایی کوپال گفت: به نظر من در درجه اول مهمترین چهره سبزوار در بخش هنر محمد اکبری است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه کاظم ملایی که این روزها مشغول ساخت نخستین فیلم بلند سینمایی خود با نام کوپال در شهر زادگاهش سبزواراست با اشاره به توانمندی های محمد اکبری گفت: واقعا اگر او و چند نفر دیگر از این عزیزان نبودند این فیلم اصلا در سبزوار ساخته نمی شد.
 
ملایی افزود: محمد اکبری استاد بنده است و به شدت چهره خلاق و مستعدی است که کاملا زبان و لحن فیلم را درک کرده و به نظر من یکی از فرصت های عجیب و غریب این شهر است .
 
وی همچنین گفت: به نظر من اکبری شاید تا الان فرصت آنچنانی برایش پیش نیامده که هنر خود را به رخ همه بکشد و من فکر می کنم در سال های بعد این هنرمند جزء چهره های درخشان طراحی صحنه و جزء مدیران موفق هنری فیلم های سینمایی باشد که امیدوارم در فیلم من به اندازه کافی بدرخشد و کارش دیده شود.
 
ملایی ادامه داد: من هم امیدوارم فیلم را خوب کارگردانی کرده باشم تا صحنه آن به چشم بیاید و زحمتی که اکبری بالغ بر هفت یا هشت ماه در این فیلم کشیده به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی سپس گفت: محمد اکبری به لحاظ بازیگری هم از بازیگران قدیمی و سرشناس سبزوار است اما در فیلم کوپال طراحی صحنه را برعهده دارد.
 
گفتنی است اسرارنامه هم اکنون متن کامل مصاحبه کاظم ملایی را در بخش چای داغ اسرارنامه منتشر کرده است.
 
شما گرامیان می توانید برای مطالعه متن کامل مصاحبه کاظم ملایی هم اکنون به پیوند زیر مراجعه کنید:
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما