فرماندار سبزوار:

نامزدهای انتخاباتی خدمات دولت را دستاویزی برای تبلیغات خود نکنند

سبزوار- ایرنا-معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: نامزدهای انتخاباتی خدمات دولت را دستاویزی برای تبلیغات خود نکنند.
 
به گزارش ایرنا احمد برادران روز چهارشنبه در جلسه کارگاه آموزشی عوامل اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:در حال حاضر فضای خوبی برای برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم شده و انتظار ز کاندیداها حفظ این وضعیت است.
وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از نامزدهای نمایندگی مجلس در شهرستان اقدام به سیاه نمایی و زیر سوال بردن در خصوص خدمات دولت می کنند افزود : دولت های گذشته و دولت یازدهم تلاش زیادی برای رشد و پیشرفت کشور کرده اند.
وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات از هرگونه سیاه نمایی ،تخریب، دادن وعده‎های خلاف قانون و وظیفه و طرح موضوعاتی که در حوزه اختیارات نمایندگی نیست دوری کنند، گفت : رعایت اخلاق انتخاباتی از مهمترین موضوعاتی که کاندیداها باید به آن توجه کنند.
برادران با اشاره به ایجاد شعبه برخورد با تخلفات انتخابات در دادگستری سبزوار گفت: تمام فعالیت های کاندیداها در شهرستان رصد می شود و در صورت وجود تخلف با آنان برخورد می شود.
وی ادامه داد: به تمام دستگاه های اجرایی و مدیران ادارات نیز ابلاغ شده تا در ساعات اداری از اموال و امکانات دولتی در راستای تبلیغات برای کاندیدای خاصی سو استفاده نکنند که در صورت مشاهده با این افراد نیز برخورد می شود.
برادران با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ،394 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه سبزوار استقرار میابد، گفت : براساس اعلام رسمی از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه سبزوار تعداد 21 تن به رقابت با یکدیگر می پردازند.
وی با تاکید براینکه از همه ظرفیت های قانونی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم سبزوار استفاده خواهد شد عنوان کرد: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهنم شده است.
برادران همچنین گفت : آموزش های لازم به عوامل برگزاری انتخابات ارائه شده و یا در حال ارائه است که ازاین جهت جای نگرانی وجود ندارد.
حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب و داورزن است. سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد. 
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما