آقای شهردار 566 تن قیر جاده مزینان کجارفت؟

همه چیز شنیده بودیم و همه ی حرف ها را درباره بعضی از کارهای مسئولین محترم داورزن خوانده و دیده بودیم اما این یکی نوبره و تحملش سخت! شاید ما اشتباه می کنیم اما امیدواریم شهردار محترم پاسخ بدهند تا این شبه برطرف شود.
 
به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ چندی پیش در پی اعتراض مردم مزینان و پیگیری مستمر شورای اسلامی و دهیاری مزینان مبنی بر ترمیم جاده مزینان به داورزن ، خبر خوشحال کننده ای از طرف شورا دریافت و در شاهدان کویرمنتشر شد که جاده مزینان به داورزن آسفال مجدد می شود و اتفاقاً این اتفاق افتاد و لودر ها و بولدزرهای راه سازی آمدند و قیر ریزی بر روی این جاده مالرو که حدود سی و اندی سال از اولین آسفالت آن می گذرد آغاز شد. اما در کمال ناباوری در میانه ی راه این کار قطع و طبق خبر دریافتی ، مصالح اختصاصی که 566تن قیر می باشد  در حومه ی شهرستان داورزن توسط شهردای محترم استفاده گردید.حال سئوال این جاست که جناب شهردار و فرماندار محترم که خودشان بارها بر روی این راه رفت و آمد کرده اند و شنیده اند که در همین چند سال اخیر بعضی از شهروندان مزینانی و غیر مزینانی به خاطر خرابی جاده جان خود را از دست داده اند نمی خواهند فکری بکنند و نمی دانند سلامتی فقط در پیرامون داورزن نیست و مزینان بزرگ هم سهمی در این منطقه دارند؟
 
ظاهراً با این 566 تن قیر رایگان که در اختیار شهرداری قرار گرفته می توان 16 کیلومتر را آسفالت کرد که با توجه به مسافت 6 کیلومتری مزینان به داورزن در داخل مزینان نیز می توانست حدود 10 کیلومتر آسفالت ریخت تا در زمستان ها شاهد راه افتادن سیل و گل و لای شدن کوچه و خیابان ها نباشیم ما مزینانی ها از این هم می گذریم اما شما را به خدا جاده را دریابید...
 
تمامی مکتوبات شورای اسلامی با مسئولین برای روشنگری بیشتر در این وب منتشر می گردد و امیدواریم مسئولین محترم داورزن پاسخگوی شورای اسلامی و دهیاری و افکار عمومی باشند.
 
 
 
 

 

 

نظرت را بنویس
comments

محمدداورزنی

باسلام ماهم همین درخواست راداریم آقایان چرا جاده مزینان نیمه تمام ماند؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما