خنده را ابزار شرعی بایدش بعد از آن بر درد بی درمان دواست!

محمد ابراهیم اکبری در جدیدترین طنز نوشته خود در وبلاگ کوه مش نوشت:
 
طنز : " الابزار فی اینور بازار
 
{ یک آقایی در یک جایی : ما توانستیم ابزار شرعی گریه را درست کنیم شما اگر می توانید ابزار شرعی خنده را در جامعه ایجاد کنید } 
 
آگهی مناقصه 
 
 { خنده را ابزار شرعی بایدش بعد از ان بر درد بی درمان دواست } 
 
مجموعه ی هتل های کیش جهت اینکه مردم هم بخندند هم ثواب پارو نمایند نیاز مبرم به ابزار شرعی خنده با مشخصات زیر دارد : 
 
1 - ابزار کاملا شرعی با مهر استاندارد تاریخ مصرف حداقل ایام نوروز و دارای گارانتی باشد . ( ابزار بازار آزاد یا شرعی آزاد یا نیمه آزاد قبول نیست )
 
2 - ابزار شرعی آنقدر شکیل  و وای مامانم اینا باشد که میهمانان رغبت کنند آنرا با سنجاق به لباس خود الصاق نمایند تا خدای ناکرده زیر دست و پا نندازند که بی احترامی شود . 
 
3 - ابزار شرعی دو منظوره خنده و گریه با هم یا خنده در حد قهقهه نیاز به ابزار شرعی ویژه دارد که فعلا در بازارهای داخلی یافت می نشود  آنش آرزوست .
 
4 - ابزار شرعی گریه برای دردهایی مثل دندان درد و سر درد بصورت رایگان تحویل مشتری گردد .
 
تذکر به میهمانان : 
 
1 - در صورت عدم الصاق ابزار شرعی خنده به سینه ی راست تضمینی نمی دهیم از برنامه های جشن ها خنده تان بگیرد ! نیت خالص شما در استفاده از ابزار شرعی بسیار مهم است طوری که ممکن است با نیت خاشع از یک برنامه ی بسیار خنک روده بُر شوید و با نیت غیر خالص از یک برنامه ی خیلی خنده دار ، خنده تان نگیرد . در هر صورت مستربین هم که بیاید شما را قلقلک کند تا مجوز و ابزار شرعی نداشته باشید حق خندیدن ندارید ، اگر هم........گناهش به گردن خودتان ! 
 
2 - برای رفاه حال شما به روی شبکه ی آب هتل ها " ابزاری نصب کرده ایم که آب در هر دمایی که شما نیت کنید به جوش می آید . با در دست داشتن ابزار شرعی آسوده خاطر بخندید .
 
 
مدیریت مجموعه ی هتل های زیبای کیش 
 
برای مطالعه نوشته های بیشتر به قلم محمد ابراهیم اکبری هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

سید

عالی
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما