اعلام موجودیت جبهه فراگیر جوانان اصلاح طلب سبزوار بزرگ در حمایت از نامزد های اصلاح طلب شهرستان

بیانیه زیر از سوی گروهی موسوم به جبهه فراگیر جوانان اصلاح طلب سبزوار بزرگ در اختیار مجله اینترنتی اسرارنامه قرار گرفته است.
 
اسرارنامه در ادامه بدون تأیید یا رد محتوای این بیانیه و تنها به جهت انجام رسالت خود در اطلاع رسانی بی طرفانه اخبار و مسائل مهم دیار سربداران به انتشار متن کامل این بیانیه می پردازد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
"اعلام موجودیت جبهه فراگیر جوانان اصلاح طلب سبزوار بزرگ در حمایت از نامزد های اصلاح طلب شهرستان"
 
(( و مکرو مکر الله والله خیر الماکرین))
 
پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با بازگشت نسبی سیاست گذاری کشور به مسیر عقلانیت و آرامش شاهد احیای روش و منش اصلاح طلبی برای توسعه ی کشور بوده ایم.در این بین اما نیرو های سیاسی تندرو و فرصت طلب که حیات خود را همواره در آشوب و اغتشاش در فضای سیاسی و بی قانونی و بی قاعدگی در فضای اقتصادی کشور جسته اند تاب و تحمل فضای قانون گرایی و دموکراسی را نداشته و ندارند و از هر فرصتی برای خود نمایی و دستیابی به منافع انحصاری خود استفاده می نمایند.
 
در روز های اخیر اما برخی افراد به ظاهر اصلاح طلب با استفاده از عنوان (جوانان اطلاح طلب سبزوار) اقدام به حمایت از فردی غیر اصلاح طلب بدون داشتن شاخص های حداقلی فکری جریان اصلاح طلبی فارغ از هرگونه پشتوانه مردمی و عقلانی نموده اند.که با مطرح شدن نام یکی از نامزد های جریان اصولگرایی فرصت را مورد نظر قرار داده و با تمسک به روش همفکران کوته فکر خود اقدام به تصاحب و فریب بعضی از اشخاص اصلاح طلب نموده اند. 
 
جبهه فراگیر جوانان اصلاح طلب سبزوار بزرگ ضمن برائت از این اقدام ناشایست اعلام می نماید این افراد به هیچ وجه نمایندگی جوانان اصلاح طلب سبزوار بزرگ اعم از شهرستانهای سبزوار ،جوین،جغتای،ششتمد،داورزن،روداب و خوشاب را نداشته و جوانان اصلاح طلب سبزوار بزرگ ذیل حمایت شورای عالی اصلاح طلبان کشور به ریاست دکتر محمد رضا عارف با بررسی های فراوان و کارشناسی با توجه به رایزنی های متعدد و فراگیر با تشکل ها ، احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب ملی، منطقه ای و محلی و شخصیت های تاثیر گذاری همچون دکتر محسن مهر علیزاده معاون  رئیس دولت اصلاحات و عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور،دکتر امینی مدیر عامل بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان خراسان رضوی ، دکتر غلامرضا انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور دکتر ظفر زاده نماینده پیشین مردم مشهد در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی ، مهندس وحید تابنده عضو شورای جوانان اصلاح طلب کشور و بسیاری دیگر از شخصیت های مطرح جریان اصلاحات ضمن احترام به تمامی نامزد های انتخاباتی آقایان : 
 
1-دکتر محمد رضا راه چمنی
2-رمضانعلی سبحانی فر
 
را به عنوان نامزد های مورد حمایت جبهه فراگیر جوانان اصلاح طلب سبزوار بزرگ به مردم شریف ، فهیم و فرهیخته دیار سربداران معرفی می نماید . ما گروه های جوان اصلاح طلب شهرستان سبزوار لازم میدانیم در این فضا بار دیگر با یاد آوری و افتخار به هویت اصلاح طلبانه خود با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و شعار های ناب انقلاب اسلامی همچون استقلال و آزادی و متکی بر اصول قانون اساسی اعلام نماییم که همواره همچون گذشته بر پای اصول ، آرمان و اهداف خود در پیشرفت ، تعالی و توسعه کشور ایستاده و در این راه خود را در حمایت از نامزد های مورد حمایت جریان اصلاحات همراه ملت شریف ایران اسلامی میدانیم.
 
و من الله التوفیق
 
 

 

نظرت را بنویس
comments

امیر مسکنی

اینا اعتبارشون رو از کجا آوردن؟؟؟ مگه ملک باباشونه که تعیین تکلیف می کنن؟ از پایداری چی ها بدتر شدن اینا... هر کسی اجازه داره از کاندیدای موردنظر خودش حمایت کنه... این گروه هم صلاح دیدن از آقای مقصودی حمایت کنند... چرا آقایون برآشفتن ؟؟؟

مصطفی اتحادی

اگر به #لیست_امید نگاهی کنید که توسط بزرگان اصلاحات تدارک دیده شده تنها همین 2 نام رو مشاهده میکنید ! آقای مقصودی اصلاح طلب نیست و نبوده ! بزرگ اصلاحات آقای خاتمی هم این لیست رو تایید کردند !
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما