فرماندار بر حل مشکلات شهرک صنعتی سبزوار تاکید کرد

سبزوار- ایرنا- فرماندار ویژه سبزوار بر لزوم حل مشکلات شهرک صنعتی این شهرستان تاکید و بیان کرد: مسئولان باید برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب و تکمیل شبکه گازرسانی شهرک صنعتی شماره دو سبزوار بیشتر تلاش کنند.
 
 احمد برادران روز دو شنبه در جریان بازدید از شهرکهای صنعتی سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: تصفیه خانه فاضلاب و گازرسانی به واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شماره دو بسیار ضروری است .
 
وی ادامه داد: ایجاد تصفیه خانه شهرکهای صنعتی سبزوار نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی است لذا با پیگیری قرار شده مطالعات این تصفیه خانه در سال آینده آغاز شود.
 
فرماندار ویژه سبزوار گفت: یکی از مهمترین مطالبات صنعتگران واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شماره دو این شهرستان تکمیل شبکه گازرسانی است .
 
وی تامین روشنایی معابر شهرک صنعتی را از دیگر خواسته های صنعتگران ذکر و بیان کرد: دولت بر توسعه شهرکهای صنعتی، جذب سرمایه گذاران و توسعه اقتصادی شهرستانها تاکید دارد. برادران افزود: سبزوار ظرفیتهای خوبی در حوزه صنایع تبدیلی، فرآوری، بسته بندی و قطعه سازی دارد. 
 
وی ادامه داد: اولویت نخست توجه به سرمایه گذاران داخلی و حمایت از آنها است لذا مسئولان وظیفه دارند از همه ظرفیتهای قانونی و موجود برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنند.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سبزوار نیز به خبرنگار ایرنا گفت: 45 واحد صنعتی در شهرک شماره یک و نیز شش واحد صنعتی در شهرک شماره دو سبزوار فعال هستند.
 
اسماعیل نامنی شمار شاغلان در این شهرکهای را هزار و 100 نفر ذکر و بیان کرد: هشت واحد صنعتی دیگر نیز در شهرک صنعتی شماره دو سبزوار در حال ساخت و تکمیل است.
 
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 
منبع: ایرنا
 
*    *    *
 
منبع عکس هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، وبسایت فرمانداری سبزوار است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما