تولد نوزاد عجول در آمبولانس 115 سبزوار!

نیروهای پرتلاش 115 سبزواردر طول دو ماه گذشته دو مرتبه موفق شده اند به دو مادر باردار کمک کنند تا نوزادان عجولشان را قبل از رسیدن به بیمارستان و در خودرو آمبولانس به دنیا بیاورند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه اولین بار 18 دی ماه بود که خبر وضع حمل یک مادر ششتمدی در آمبولانس 115 سبزوار در رسانه ها منتشر شد (منبع) و این بار در فاصله کمتر از دو ماه مادر باردار دیگری از روستای نوده انقلاب که گویا فرزندش حوصله رسیدن به بیمارستان زنان و زایمان را نداشته، مجبور شده است در خودرو آمبولانس وضع حمل کند!

انجام موفقیت آمیز هر دو زایمان در شرایطی سخت و غیرمعمول احتمالا نشان دهنده مهارت و تلاش دلسوزانه پرسنل اورژانس سبزوار است که شایسته قدردانی هستند.

اسرارنامه در ادامه متن خبر تولد این نوزاد عجول را به نقل از کانال تلگرامی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار منتشر می کند:

تولد نوزاد پسر در آمبولانس اورژانس 115 سبزوار
 
پرسنل خدوم  اورژانس  باردیگر با یک زایمان موفق در آمبولانس افتخاری دیگر در ماموریت های اورژانس 115 رقم زدند. 
 
به گزارش وبدا سبزوار / سید محمد میری معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گفت : امروز چهارشنبه دوازدهم اسفند ماه طی تماس با مرکز پیام اورژانس 115مبنی بر درد زایمانی یک مادر باردار سریعا اکیپی از پایگاه اورژانس 115نوده انقلاب به محل اعزام شد .
 
وی افزود: تکنسین های این ماموریت به محض رسیدن به محل مادر باردار را تحت مراقبت به داخل آمبولانس انتقال دادند که با توجه به رسیدن زمان زایمان ، عملیات زایمان با موفقیت انجام پذیرفت و نوزاد پسر به دنیا آمد.
 
میری اضافه کرد: اقدامات اولیه برای مادر و نوزاد توسط تکنسین های اورژانس در محل انجام و تحت مراقبت منتقل بیمالرستان شهیدان مبینی شد.
 
لازم بذکر است؛ تکنسینهای این ماموریت آقایان موسوی پور و قاسمی بودند.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما