سیزده بدر متفاوت ششتمدی ها در برف

مردم بخش ششتمد سبزوار امسال به واسطه بارش کم سابقه برف در این موقع از سال، سیزده به در متفاوتی را تجربه کردند و مجبور شدند در خانه هایشان باقی بمانند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، البته خانه نشین شدن در روز سیزده بدر فقط مختص ششتمدی ها نبود، بلکه مردم شهر سبزوار و بسیاری دیگر از شهرها و روستاهای غرب خراسان رضوی نیز امسال به دلیل بارش سنگین باران و کاهش دما مجبور شدند روز 13 فروردین را در خانه ها سپری کنند.

در این بین بعضی از دوستداران محیط زیست چندان هم از بارندگی های شدید روز سیزده بدر در اکثر نقاط سبزوار و خراسان ناراضی نیستند زیرا این امر باعث شده است مردم کمتر به دامان طبیعت هجوم بیاورند و باعث وارد آمدن بعضی آسیب ها و نیز برجای گذاشتن زباله شوند.

کانال تلگرامی آوای دیار فرید که مختص پوشش اخبار بخش ششتمد است، وضعیت مردم این بخش را در یک سیزده بدر متفاوت برفی امسال به شرح زیر گزارش داده و البته تصویری زیبا از گل های لاله سرخ دشت های ششتمد که به زیر پوشش برف رفته اند، منتشر کرده است:

بارش برف و باران عده زیادی را در سیزده بدر 95 خانه نشین کرد.
 
بارش ها که از صبح امروز در ششتمد آغاز شد و هم اکنون نیز ادامه دارد باعث شد تعداد زیادی از مسافران و ششتمدی ها که رودخانه ششتمد را برای سپری نمودن روز طبیعت انتخاب کرده بودند خانه نشین شوند.
عده ای نیز در منازل ییلاقی خود سیزده امسال را برفی بدر کردند.
 
منبع: کانال تلگرامی آوای دیار فرید
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما