معمای گم شدن محمد گفتی در کوه های جغتای بی جواب باقی ماند

با وجود تلاش 4روزه امدادگران هلال احمر؛
 
روز گذشته آخرین تلاش های امدادگران هلال احمر شهرستان های جغتای، جوین و سبزوار برای یافتن محمد گفتی، فردی که در کوههای جغتای مفقود شده است بدون نتیجه به پایان رسید.
 
به گزارش پیام جغتای، روز گذشته آخرین تلاش های امدادگران هلال احمر شهرستان های جغتای، جوین و سبزوار برای یافتن محمد گفتی، فردی که در کوههای جغتای مفقود شده است بدون نتیجه به پایان رسید.
 
در همین راستا امروز ظهر براتعلی میرجهانگیری رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای به پیام جغتای گفت: تلاش های تیم ۴۰ نفره همراه با ۳ قلاده سگ زنده یاب در چهارمین روز برای یافتن فرد مفقودی در کوههای جغتای بی نتیجه به پایان رسید.
 
میرجهانگیری افزود: با توجه به این که تمام منطقه مورد نظر به طور کامل و با دقت مورد جست و جو قرار گرفته است؛ ادامه تلاش ها برای یافتن محمد گفتی متوقف می شود.
 
این در حالی است که رضا شهرآبادی رییس هلال احمر سبزوار در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی بصیر سبزوار، استفاده از بالگرد برای ادامه جست و جوها را توجیه پذیر ندانست.
 
با این تفاسیر معمای گم شدن محمد گفتی، فردی که از چهارشنبه۱۱فروردین به کوههای جغتای رفته و گم شده است؛ بی جواب می ماندو باید نتظر ماند تا روز های نیامده و اتفاقات آینده بمانیم تا شاید سرنخی از اتفاق ناگوار بدست بیاید.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما