رشد 93 درصدی اعزام و پذیرش مسافران فرودگاه سبزوار در نوروز 95

وبسایت فرودگاه سبزوار امروز طی انتشار خبری از رشد نزدیک به 100 درصدی اعزام و پذیرش مسافران فرودگاه سبزوار در نوروز 95 نسبت به نوروز 94 خبر داده است.
 
اسرارنامه در ادامه متن کامل  این خبر را با اندکی ویرایش به نقل از وبسایت فرودگاه سبزوار منتشر می کند:
 
رشد 93 درصدی اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه سبزوار در تعطیلات نوروزی
 
 رئیس فرودگاه سبزوار گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال تعداد 1665 نفر مسافر با تعداد 20 پرواز مسافری از طریق فرودگاه سبزوار اعزام وپذیرش شدند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل نشان از رشد 93 درصدی در جابجایی مسافر و همچنین رشد 82 درصدی در تعداد پرواز انجام گرفته می باشد که نوید بخش شروعی خوب برای سال جاری است.
 
علی همتی افزود: در اوایل سال گذشته به دلیل مشکلاتی که در ناوگان هواپیمایی شرکت فعال در فرودگاه سبزوار به وجود آمده بود، این فرودگاه با چالش جدی در خصوص پرواز های مسافری مواجه شد و در حدود دو ماه  هیچ پرواز مسافری در فرودگاه انجام نمی شد که با پیگیری های صورت گرفته این مشکلات مرتفع و پرواز های مسافری با دو شرکت هواپیمایی برقرار گردید.
 
 وی ادامه داد: به رغم تمامی مشکلات در سال 1394 در مجموع تعداد 14209 نفر مسافر با 204 پرواز مسافری از طریق فرودگاه سبزوار اعزام و پذیرش شدند.
 
شایان ذکر است طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در نیمه اول سال جاری فرودگاه سبزوار با هشت پرواز رفت و برگشت در ایام هفته در روز های شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته با دو شرکت هواپیمایی ماهان و آسمان آماده ارائه خدمت به مسافرین عزیز در مسیر تهران - سبزوار - تهران می باشد.
 
 
 
 
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما