کاظم کرامت: از شورای شهر سبزوار استعفا نداده ام/ اسناد اتهاماتم را منتشر کنید

هفته گذشته، روزهای بسیار بدی برای چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر سبزوار بود. زیرا خبرهایی ناشی از تخلفات و برکناری 3 نفر از اعضای این مجلس 13 نفره دیار سربداران در بسیاری از رسانه های محلی و بعضی شبکه های اجتماعی پیچید و زمینه ساز دلسردی مردم از عملکرد قانون مدارانه شورای شهرشان شد.
 
در همین راستا امروز مصاحبه ای از کاظم کرامت رئیس شورای شهر سبزوار در یکی از رسانه های محلی منتشر شده است که به روشن شدن بعضی از ابعاد این ماجرا و اتهاماتی که نسبت به خود او مطرح شده است، کمک می کند.
 
از شورا استعفا نداده ام/این دوره آخرین حضورم در شورا خواهد بود/اسناد اتهاماتم را منتشر کنید
رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار از آخرین دوره حضور خود در شورا خبر داد.
 
کاظم کرامت در گفتگو با بصیر سبزوار در پاسخ به حرف و حدیث های پیش آمده در خصوص استعفایش اینگونه پاسخ داد: بنده نامه استعفا یم را در اختیار رئیس شورای شهرستان به عنوان نهاد بالادستی قرار دادم تا در موقعیت مناسبی مطرح کنند اما در حال حاضر اوضاع مناسب نیست و حرف و حدیث های پیرامون شورای شهر موقعیت مناسبی برای استعفا ندارد.
 
وی همچنین در مورد خبر منتشر به نقل از تعصبی رئیس شورا شهرستان گفت: وی تنها بیان کرده است که بنده نامه را به ایشان داده ام و این دلیل بر استعفا نمی شود تا زمانی که تمه در صحن مطرح شود.
 
کرامت در مورد رفت وآمد به سازمان بازرسی اظهار داشت: موقعیت رئیس شورای شهر اینگونه ایجاب می کند که برای پاسخ به پاره ای از موضوعات به سازمان بازرسی برود.
 
رئیس شورای شهر ایراد سازمان بازرسی را به ماموریت وی از بنیاد شهید دانست و ادامه داد: بنده در حال حاضر به بنیاد برگشته ام و خود را برای بازنشستگی آماده می کنم که چند ماهی نیز بیشتراز خدمتم باقی نمانده است.
 
رئیس شورای شهر سبزوار همچنین در مورد برخی از اتهامات که به وی نسبت داده اند تاکید کرد : دوستان اگر مدرک و سندی مبنی بر اتهامات بنده دارند منتشر کنند ودر غیر اینصورت بنده حق پیگیری را برای خود محفوظ می دانم و به شیوه خویش با آنها برخورد خواهم کرد.
 
وی درخصوص ادامه حضورش در شورا اینگونه پاسخ داد: مطمئنا این دوره آخرین حضور بنده در شورا خواهد بود و دیگر در این عرصه حضور پیدا نخواهم کرد .
 
کرامت خستگی را دلیل عدم حضورش در دوره های دیگر دانست تصریح کرد: باید فرصت را به جوان ها بدهیم.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما