نقد سینمای ایران به تهیه کنندگی رضا حامدی خواه سینماگر سبزواری از شبکه 4 سیما

برنامه  « نقد سینمای ایران» در سال 95 با تهیه کنندگی رضا حامدی خواه و با اجرای علیرضا شجاع نوری به روی آنتن شبکه 4 سیما می رود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این برنامه زنده پنجشنبه شب های هر هفته از ساعت23 به مدت دو ساعت از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

نقد سینمای ایران یکی از برنامه های مجموعه نقد چهار می باشد که علاوه بر نقد فیلم های روی پرده به نقد موضوعات تخصصی سینما نیز خواهد پرداخت.

سری جدید این برنامه در سال 95 این برنامه با تغییراتی همراه خواهد بود که پرداختن به وضعیت فیلمسازی و اکران فیلمها در مراکز استان ها و شهرستان ها از مهمترین بخش های آن خواهد بود.

اولین برنامه نقد سینمای ایران در سال 95 که پنجشنبه شب 26 فروردین پخش خواهد شد، به وضعیت سینما در سال 94 و اکرانهای نوروزی «ابد و یک روز»، «بادیگارد» و «خشم و هیاهو» خواهد پرداخت.

گفتنی است رضا حامدی خواه تهیه کننده برنامه نقد سینمای ایران، از هنرمندان برجسته سبزوار در عرصه کارگردانی و تهیه کنندگی است و معرفی وی به همراه بخشی از کارنامه کاریش قبلا در فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ که مدتی است توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال جمع آوری است، درج شده است:

فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ 

 

با سپاس از فاطمه شریف نیا به خاطر همکاری در تهیه این خبر

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

یادداشتی به قلم رضا حامدی خواه کارگردان سبزواری در روزنامه آرمان: کمرنگ شدن دورنمایی به نام امید

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما