با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

ساختمان دانشکده پزشکی سبزوار در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی افتتاح می شود

با حضور وزیر بهداشت و درمان؛
ساختمان آموزشی پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افتتاح می‌شود
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی ساختمان آموزشی دانشکده پزشکی و پیراپزشکی پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افتتاح می‌شود.
 
علیرضا مسلم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار اظهار داشت: وزیر بهداشت و درمان عصر روز سه شنبه جهت بازدید از چند پروژه عمرانی و طرح تحول نظام سلامت به سبزوار سفر می‌کند. در این سفر ساختمان آموزشی دانشکده پزشکی و پیراپزشکی پردیس این دانشگاه نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این ساختمان از سال 87 آغاز و در مساحت 10 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
 
رئیس علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه در این سفر مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی شهدای مزینان نیز به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: عملیات عمرانی این مرکز بهداشتی درمانی در سال 93 و در مساحتی به میزان 1500 متر مربع و زیربنایی 550 متر مربع آغاز شده است.
 
وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال با پیگیری‌های اعضای شورا، کمک‌های خیرین نیک اندیش روستای مزینان و  حمایت های دانشگاه، از طریق ویدئو کنفرانس با دستور مقام وزارت بهداشت به بهره برداری خواهد رسید.
 
مسلم با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان حشمتیه سبزوار به عنوان بزرگترین طرح درمانی در غرب خراسان رضوی عنوان کرد: در ادامه این بازدید وزیر بهداشت و درمان هتلینگ، بخش جراحی زنان، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان، بخش پس از زایمان بیمارستان شهیدان مبینی سبزوار را افتتاح خواهد کرد. این بخش در مساحت 370  مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال ساخته شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار یادآور شد: بخش مراقبت های ویژه نوزادان (N.I.C.U‌) نیز در مساحت 270  مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 8میلیارد ریال و بخش پس از زایمان این مرکز در مساحت 370 مربع و اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 200میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
*     *     *
 
گفتنی است طبق اطلاعات یک منبع آگاه دعوت از دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت برای سفر به سبزوار و شرکت در برنامه های افتتاح پروژه های دانشگاه علوم پزشکی و بازدید از برخی طرح های بهداشتی و درمانی این دانشگاه توسط دکتر محسنی ثانی نماینده مردم سبزواربزرگ در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاده است.
 
دکتر قاضی زاده هاشمی به تازگی پس از مراسم چهلم آیت الله واعظ طبسی در سفری به مشهد ، در بیت آن فقید حضور یافته تا جویای احوال خانواده ایشان شود و نماینده مردم سبزوار در این میهمانی خصوصی از وی برای سفر به سبزوار دعوت به عمل می آورد.
 
البته وزیر بهداشت پیش از این نیز قرار بود در بهمن ماه گذشته برای مراسم افتتاح بیمارستان حشمتیه سبزوار به این شهرستان سفر کند که بنا به دلایلی سفر وی در آن تاریخ محقق نشد. 
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 

 

نظرت را بنویس
comments

سلام فرصت بسیا خوبی است تا دکتر میلم و نمایندگان و دیگر مسولان شهرستان با توجه به اماده شدن پردیس دانشگاه به طور جدی راه اندازی دانشکده های دارو سازی و دندان پزشکی و طب سنتی باوزیر بهداشت مطرح کنند و از او بخواهند. این داشکده ها مطالبه مردم سبزوار و وعده نمایندگان هم بود
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما